Tuesday 9 July 2013

Testimoni Pengguna Set Mighty 3 Gems - Kisah Benar

Terus ke cerita berkaitan tajuk entry. Entry lepas saya dah citer tentang produk dan bagaimana set Mighty 3 Gems ni bleh membantu meningkatkan tenaga dan mengurangkan rasa lapar sepanjang berpuasa, now tibalah masa nak share tentang testimonial mereka yang telah mengambil dan mengamalkan set Mighty 3 Gems ni especially ibu-ibu yang mengganti puasa di bulan-bulan lepas.

testimoni set mighty 3 gems shaklee1- Puan Balkhis Hamid : Berpuasa pada waktu yang lebih panjang dari biasa >12 jam (lokasi : luar negara) mengandung malah menyusukan anak pada waktu yang sama. Dapat berpuasa penuh, kurang dehydrate dan mampu menyusukan anak tanpa sebarang masalah.


testimoni set mighty 3 gems shaklee
2- Puan Jamie Arisa : Mengganti puasa Ramadhan dalam bulan Syaaban, selain set Mighty 3 Gems, beliau juga mengambil
cinch shake serta 7 biji kurma. Rasa lebih bertenaga dan kurang haus berbanding tahun sebelumnya.

testimoni set mighty 3 gems shaklee 3- Puan Nor Fahidayu Masran : mampu menyusukan anak sepanjang bulan Ramadhan walaupun terpaksa bekerja di luar pada waktu itu. malah kuantiti susu perahan beliau tetap sama seperti di bulan lain.




testimoni set mighty 3 gems shaklee
4- Puan Khadijah Mohd Zin : berkongsi testimoni pelanggan beliau yang berpuashati dengan set ini di mana antaranya rasa lebih bertenaga ketika berterawih.



5- Puan Fahidayu Masran : juga berkongsi pengalaman pelanggan beliau yang berpuasa ketika mengandung. setelah mengamalkan set ini, beliau rasa lebih bertenaga dan tidak mudah merasa letih.

testimoni set mighty 3 gems shaklee6- Puan Khadeejah Hasmad : suaminya berkongsi perasaan kagum melihat isterinya mampu mengganti puasa selama 9 hari dan dalam masa yang sama juga menyusukan anak mereka yang ke-2 dan melayan anak sulung yang sedang lasak tanpa merasa letih berbanding tahun sebelumnya.

Begitulah antara perkongsian pengalaman pengguna-pengguna dan pengamal set Mighty 3 Gems yang sangat berpuas hati kerana mereka mampu berpuasa sambil bekerja di luar kawasan, menyusukan anak, melayan anak, mengandung, berpuasa pada masa yang lebih panjang dengan lebih bertenaga dan cergas.

Jika anda termasuk dalam kategori yang dinyatakan di atas, dan sering merasa letih, lesu, kepenatan sepanjang berpuasa, apa kata anda cuba amalkan set Mighty 3 Gems ini HARI INI dan rasailah perbezaannya. InshaAllah anda akan dapat rasakan kelainannya dan pasti berpuas hati dengan set ini.

*set ini bleh dinikmati dalam pelbagai cara...tapi kegemaran saya adalah bancuhan Energizing Soy Protein+PD+Mealshakes bersama Tropicana Twister Orange*

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================




No comments:

Post a Comment