Tuesday 2 July 2013

PROMO JULY : GLA COMPLEX...BUY 6 FREE 1

Ini adalah satu berita yang pasti ditunggu oleh kaum wanita terutamanya dan juga kaum lelaki. Sebab semua pasti nak tau apa promo Shaklee nak bagi dalam bulan Julai ni kan..Dan inilah dia, mengumumkan promosi untuk bulan Julai 2013 adalah........

GLA Complex......(✿◠‿◠)
gla complex shaklee
Horeyyy....

Pasti ramai peminat GLA Complex ni melompat-lompat keriangan bila dengar announcement ni kan..Sebabnya,GLA dan wanita, khasnya, adalah tidak boleh dipisahkan. GLA ni ada banyak sangat kebaikannya, ketahui lebih lanjut dengan baca entry ini.

Oklah, bagi peminat GLA Complex, di sini saya ingin membuat tawaran keahlian Shaklee secara PERCUMA. Caranya mudah sahaja, iaitu hanya dengan:

1- membeli 1 set GLA Complex (anda akan dapat 7 botol, worth RM91),
2- menambah pembelian dengan 1 ESP & 1 Performance Drink (bekalan untuk bulan Ramadhan).

Terus anda layak menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA (worth RM75). Mudah bukan...Anda bukan sahaja mendapat produk kegemaran anda, malah berjaya menjadi ahli Shaklee dan layak untuk join secret group kami yang akan menggilap bakat anda seterusnya menjadikan anda bintang yang bersinar dalam business Shaklee ini.

Jadi, jangan tunggu lagi...Tempahlah set anda sekarang dan marilah bersama membina kejayaan di dalam bidang Shaklee ini di samping kesihatan yang lebih baik seterusnya membantu lebih ramai orang lagi ke arah kehidupan yang lebih sihat.

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment