Wednesday 24 July 2013

Shaklee Collagen Powder Yang Super Mabeles...

Rupa Shaklee Collagen Powder
Shaklee Collagen Powder
Ramai yang dah kenal dengan Shaklee Collagen Powder (SCP), dan ada juga yang belum kenal. Ramai yang pernah rasa kehebatan Shaklee Collagen Powder ini, tak kurang juga yang masih ragu-ragu. Mari kita baca cerita tentangnya hari ini.


Nak dekat raya ni kan, memang sangat sesuai la nak bercerita tentang Shaklee Collage Powder ni. Yelah, Shaklee Collaen Powder ni kan memang sangat terkenal di kalangan peminat-peminat kolagen. Mana taknya, dah la berkesan, selamat, dah lalui penyelidikan yang begitu mendalam, malah diluluskan oleh KKM pulak tu. Siapa yang tak jatuh hati kannn..(✿◠‿◠) 

 Ada seorang customer saya, time promo Shaklee Collagen Powder ni masa bulan Dec '12 ari tu, dah borong 6+1 box, and bulan May hari tu, order lagi 5 kotak, memang superb la...Semuanya gara-gara terlalu gembira dengan keberkesanan Shaklee Collagen Powder ni lah. Tapi customer tu beli bukan untuk cantik, tapi untuk lutut beliau yang bermasalah. Namun, beliau telah mendapat kesan sampingan yang tak disangka, iaitu kulit beliau menjadi lebih cantik, lebih tegang dan hilang semua jeragat di muka...Seronok kan...Beli untuk tujuan lain, tapi dapat juga kesan sampingan yang sangat bagus, memang happy giler la, sebab tu sampai repeat order berkotak-kotak....(^◡^ )

 Kenapa Shaklee Collagen Powder ni saya kata kan sangat best? Mari kita tengok perbezaan Shaklee Collagen Powder berbanding kolagen yang terdapat di pasaran. 
Collagen Shaklee
SCP adalah diekstrak dari sisik ikan  merah dan sangat bermutu tinggi
Mengapa Shaklee memilih sisik ikan merah dan bukannya ikan jenis lain?? Ini adalah kerana...
Ikan merah sumber SCP
ikan merah sangat tahan tekanan
Ikan merah hidup di laut paling dalam, iaitu 5000m di bawah paras laut. Untuk hidup di situ, memerlukan tekanan yang sangat tinggi. Sekiranya tidak dapat bertahan, ikan akan cepat mati. Malah manusia hanya mampu bertahan sehingga 1000m di bawah paras laut sahaja. Bagaimana ikan merah boleh hidup di situ? Sudah tentu kerana ikan merah mempunyai sisik yang sangat tahan tekanan...Oleh itu, kolagen yang terdapat pada sisik itu tidak rosak dan terpelihara dari sebarang pencemaran mahupun bendasing.

Shaklee Collagen Powder ini juga mempunyai berat yang sangat rendah, iaitu hanya 1,000 Dalton sahaja. Apabila molekulnya sangat rendah, ia akan mudah diserap oleh tubuh sekaligus meningkat sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan sangat berkesan. Lihat lah bagaimana Shaklee Collagen Powder ini bertindak.
How Shaklee Collagen Powder works 
 Selain sisik ikan merah, Shaklee Collagen Powder telah diperhebatkan lagi oleh 6 ramuan lain yang turut sama hebat dengan sisik ikan merah. Malah gabungan kesemua ini mampu mempertingkatkan keberkesanan kolagen  ini serta menyokong kecantikan anda dari luar dan dalam.
Kandungan Shaklee Collagen Powder
SCP bertindak dengan 3 cara
Fungsi Bahan Shaklee Collagen Powder
Fungsi setiap ramuan SCP
Bersambung.....≧◠◡◠≦✌

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================
 

No comments:

Post a Comment