Tuesday 23 July 2013

Krim Serbaguna Shaklee - Herbal Blend

Mahukah anda miliki sejenis krim yang mempunyai pelbagai  kegunaan dalam satu tiub, sesuai digunakan oleh seisi keluarga, tahan lama malah sangat berkesan? Oh ya, harganya pun murah sahaja. Mahu tak? ≧◔◡◔≦ Kalo saya, sudah tentu lah mahu...

herbal blend multipurpose creamOleh itu, suka saya nak memperkenalkan Herbal Blend Cream Shaklee. Krim serbaguna yang bagus ini bukan sahaja mempunyai kriteria seperti yang dinyatakan di atas, malah ianya bebas dari sebarang unsur bahan kimia terutamanya PARABEN. Tahukah anda apa itu PARABEN dan kesannya kepada kita? Mari baca dengan lebih lanjut.

Paraben adalah sejenis bahan kimia yang digunakan secara meluas dalam industri kosmetik sebgai pengawet. Ini adalah kerana ianya murah, malah lebih berkesan berbanding bahan pengawet semulajadi seperti extract biji anggur (GSE). Namun begitu, sejak kebelakangan ini, paraben sering dipersalahkan kerana ianya telah ditemui dalam beberapa kes berkaitan kanser payudara (purata : 20nanograms/g per tisu). Malah ianya juga mempunyai potensi untuk meniru hormon estrogen, iaitu sejenis hormon yang menjadi penyumbang kepada kanser payudara ini. Kebolehan bahan kimia ini meniru sifat hormon estrogen ini juga dikatakan menjadi penyebab kepada tempoh akil baligh yang lebih awal dari biasa bagi seorang perempuan.

Herbal Blend Cream yang serbaguna ini tidak berminyak. Malah ia mampu menyerap ke dalam tubuh, iaitu pada tempat-tempat yang disapu dengan krim ini dengan sangat mudah. Anda akan terasa sejuk sedikit selepas menggunakannya kerana ia juga bersifat mentholated. Baunya yang harum juga membuatkan anda rasa seronok untuk meggunakannya.

Antara kegunaan krim Herbal Blend ini adalah...
  • merawat tumit kaki mahupun tapak kaki yang pecah-pecah dan merekah
  • membantu merawat bayi/dewasa yang mempunyai masalah ekzema
  • meredakan kesakitan akibat terkena air panas/melecur
  • sesuai juga digunakan sebagai nappy cream
  • boleh digunakan sebagai losyen harian terutamanya mereka yang berkulit kering 
 Mari kita baca pulak testimoni pengguna Herbal Cream Blend ini...
herbal blend cream multipurpose
1- Puan Iffah Anuar - menggunakan herbal blend cream untuk merawat kulit anak beliau yang mengalami ekzema yang terus akibat pengambilan steroid sepanjang kehamilannya (beliau adalah penghidap penyakit SLE)









testimoni multipurpose cream shaklee
2- Puan Umi Shafie - menggunakan herbal blend cream ini segabai nappy cream memandangkan anak beliau menghadapi masalah melecet yang teruk di bahagian kemaluan.






3- Saya sendiri menggunakan herbal blend cream ini untuk merawat tumit dan tapak kaki yang pecah akibat banyak berjalan. Kelmarin pergi shopping baju raya anak-anak dan suami, hasilnya, balik tapak kaki pecah-pecah. Jadi sebelum tidur, saya sapukan herbal blend cream ini di tapak kaki dan alhamdulillah apabila bangun pagi, tapak kaki yang pecah dah beransur baik. Tiada lagi kaki yang kasar yang bila berjalan pun kita sendiri rasa tak selesa.

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment