Tuesday 9 July 2013

Set Mighty 3 Gems - Kekal Cergas Di Bulan Ramadhan

Besok dah start Ramadhan..sekejap btul masa berlalu. rasa macam baru je lagi berpuasa kat Kerteh ni tahun lepas..rupanya setahun telah berlalu dengan begitu pantas sekali..

So bila nak masuk Ramadhan ni, ramai la yang mula kerisauan. Ibu yang mengandung, ibu yang menyusu, mereka yang selalu kluar pergi site, anak-anak yang baru nak blajar berpuasa, dengan cuaca sekarang ni yang tak menentu panasnya, dan sebagainya. Masing-masing risau tidak mampu menjalankan ibadah yang satu ini dengan sempurna. Iyelah, mana taknya, kalau yang mengandung, risau tak bertenaga, terutamanya yang di awal kehamilan, susu badan merudum dan sebagainya..

Namun, kini tak perlu risau lagi kerana Shaklee mempunyai 1 set produk yang mampu membantu mereka-mereka ini menghadapi Ramadhan kali ini dengan baik tanpa sebarang masalah, inshaAllah...

Memperkenalkan Mighty 3 Gems Set...
set mighty 3 gems shaklee
 Set ini yang terdiri daripada ESP (Energising Soy Protein), Mealshakes & Performance Drink adalah satu kombinasi terbaik yang mampu membekalkan tenaga yang berpanjangan kepada mereka yang berpuasa. Malah ia juga mampu mengelakkan perasaan lapar di sepanjang hari dengan formula khasnya yang terdapat dalam Energizing Soy Protein & Mealshakes tersebut. Selain itu, bagi ibu yang menyusu, ia mampu mengekalkan jumlah susu badan seperti di bulan-bulan lain.

Apakah kandungan khas yang terdapat dalam ketiga-tiga minuman ini yang mampu membantu mengekalkan tenaga sepanjang berpuasa? Mari kita lihat...

1- Energizing Soy Protein : diperbuat dari kacang soya yang terpilih dan non-GMO serta mempunyai kandungan Indeks Glisemik yang rendah. Kacang soya memang terkenal sebagai pembekal tenaga kepada manusia, tambahan pula apabila ianya merupakan non-GMO kacang soya. karbohidrat yang terdapat dalam Energizing Soy Protein akan memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan gluosa ke dalam badan sekaligus membekalkan tenaga yang berpanjangan. Malah ia juga mampu mengurangkan perasaan lapar dalam seharian.

2- Mealshakes : diperkaya dengan nutrisi yang lengkap yang mampu diserap oleh badan kita dengan baik. Ia juga mampu membuatkan kita merasa sentiasa kenyang kerana ianya diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayuran, kacang soya dan sebagainya. memandangkan ia juga kaya dengan sumber protein, jadi ia mampu memelihara sel-sel badan kita supaya tetap kekal segar sepanjang hari walaupun kita tidak makan dan minum di siang hari.

3- Performance Drink : terkenal sebagai pembekal tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam badan untuk mengelakkan kita dari terhidrasi dengan keadaan cuaca yang tidak menentu. berbanding minuman pemberi tenaga yang lain, ia mempunyai 67% lebih otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Ingin tahu pengalaman mereka yang telah mengambil set ini dan berpuasa?? Ikuti entry saya seterusnya...

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment