Friday 17 May 2013

Kekal Cergas dan Bertenaga Sepanjang Masa Dengan Performance Drink Shaklee

Ramadhan dah dekat....Adakah anda semua dah bersedia?? Kepada ibu-ibu dan kaum wanita, dah habis ke ganti puasa Ramadhan yang lepas? Saya sendiri masih ada lagi 4 hari nak ganti. InshaAllah dalam masa 2 minggu ni selesaila kot sebab saya puasa Isnin & Khamis je, sekali harung dgn puasa sunat Rejab... ^__^

Dah tentu kita semua nak kekal cergas dan bertenaga sepanjang hari di bulan Ramadhan, sama macam hari-hari lain kan...Yelah, ofkos kita tak mau tahap keeffectiveness kita berkurangan walaupun puasa, nanti ganggu plak kerja-kerja seharian kita...Jadi bagaimanakah caranya untuk kekal fit walaupun sedang berpuasa?

Tips kekal aktif dan cergas sepanjang berpuasa :
  1. melewatkan makan sahur...
  2. minum secawan Performance Drink Shaklee (PD) ketika berbuka & bersahur
  3. amalkan pemakanan sunnah seperti kurma ketika berbuka & bersahur
  4. jauhi aktiviti-aktiviti lagha, sebaliknya lebihkan amal ibadah
  5. sentiasa ingat apa tujuan kita berpuasa supaya kita ikhlas melakukannya
 Bagaimana PD mampu membantu kita sepanjang waktu berpuasa?

Performance Drink  mengandungi rumusan ekslusif OptiCarb yang bertindak untuk meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, mampu memberikan tenaga serta memelihara sirkulasi bendalir dalam badan. Ianya mengandungi lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga)  dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbohidrat dengan segera berbanding minuman sukan yang lain.

komponenan dalam Performance Drink Shaklee

Manfaat Utama Performance Drink 
  • meningkatkan daya ketahanan badan : memberikan tenaga kepada oto dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fzikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh
  • membekal tenaga & daya ketahanan fizikal : mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolism air dalam tubuh
  • mencegah penyahhidratan : mengurangkan kehausan, mencegah penyahhidratan, melembabkan kuit dan kelihatan lebih muda
  • mengekalkan paras gula : terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga otot dan mempercepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
    nutrisi dalam  performance drink shaklee
Selain untuk berpuasa, Performance Drink ini juga sangat sesuai untuk  para atlet, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, orang yang selalu keletihan, vagina yang kering, tiada selera makan, rendah paras gula, kepeningan dan sebagainya.

Perlagairekod telah tercipta oleh mereka-mereka yang hebat dengan hanya meminum Performance Drink Shaklee ini. Antaranya : angkasawan NASA, para atlet antarabangsa dan satu penerbangan Daedalus telah mencipta rekod sebagai penerbanagn berkuasa manusia yang terjauh iaitu 72 batu dan rekodnya masih kekal sehingga ke hari ini.

bagaimana performance drink shaklee bekerja

Nota kaki : Performance Drink Shaklee ini adalah minuman tanpa gas, jadi ianya sesuai juga diminum oleh kanak-kanak bagi mengekalkan kecedrasan mereka sepanjang berpuasa. Ianya juga lebh sedap jika dinikmati bersama-sama dengan ESP & Mealshakes.

**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment