Saturday 18 May 2013

Keperluan Zink Compelx Shaklee Dalam kehidupan Seharian Kaum Lelaki

Apabila bercakap tentang Zink, minda akan terus mengaitkan dengan kaum lelaki. Ini kerana Zink adalah satu khazanah bagi mereka. Zink yang terdapat dalam prostat lelaki adalah 10kali ganda lebih berbanding di dalam organ lain. Dalam erti kata lain, Zink memainkan peranan penting di dalam organ seks kaum lelaki, oleh sebab itu, ianya harus sentiasa dipelihara dan dikekalkan supaya peranannya dapat dijalankan dengan baik.


zink complex shaklee

Zink Complex Shaklee, dirumus dari zinc glukonat semulajadi dan bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zink yang mudah diserap oleh badan kita. Berbanding jenama lain, Zink Comples Shaklee sesuai diambil untuk jangka masa panjang kerana bahan-bahannya yang semulajadi. Ia juga berkesan dalam mengekalkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dalam tubuh.

Kelebihan Zink Complex Shaklee
  • hanya 1 tablet diperlukan setiap hari kerana ianya sudah mampu membekalkan 100% nilai harian bagi keperluan zink
  • dengan rumusan sayur-sayuran
  • dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bio yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang
Zink Complex juga mampu  membantu meningkatkan daya ingatan dan tempoh penumpuan. Berdasarkan penyelidikan awal yang dijalankan di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forks, Jabatan Pertanian Amerika di Utara Dakota, kanak-kanak yang diberikan zink 20mg dalam 5 hari seminggu selama 10-12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding mereka yang tidak mendapat suplemen zink. Malah, kekurangan zink juga mampu menggangu tumbesaran dan perkembangan badan, seperti yang dialami oleh adik acad, seperti yang saya ceritakan dalam entry ini.

Antara Manfaat Zink Complex Shaklee adalah

manfaat zink complex shaklee

Dapatkan sebotol Zink Complex Shaklee anda hari ini dengan harga RM33.75 (harga pasaran) sahaja. 

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment