Monday 6 May 2013

Undur Masa Dengan Vivix Shaklee

Dekat seminggu lebih rupanya saya tak update blog...

Mbe sebab kesuntukan masa ke sana sini.... (alasan, tak baik untuk kesihatan huhuhu)

So hari ni nak citer tentang VIVIX Shaklee...atau pun juga dikenali sebagai Jus Anti Penuaan/Tonik Anti Penuaan...Wahhh...bunyi macam apa je hahaha

Dah tentu ramai orang, terutamanya wanita yang risau dengan perubahan yang akan mereka tempuhi apabila umur semakin meningkat. Kerisauan yang paling utama sudah tentulah berkaitan dengan wajah kerana wanita sangat sinonim dengan kecantikan wajah. Juga risau mengenai penyakit-penyakit kronik.

Bagaimana jika kita mempunyai pilihan untuk melambatkan proses penuaan selama 25 tahun dan kekal cergas dan sihat 25 tahun lebih awal dari umur kita yang sebenar? Sudah tentu semua orang sukakannya, betul tak?? Malah saya pun mahu kerana apabila kita dapat melambatkan proses penuaan tersebut, banyak perkara dapat kita lakukan dengan lebih baik terutama perkara-perkara berkaitan dengan anak-anak.

Kini dengan VIVIX SHAKLEE, semuanya tidak mustahil.

vivix shaklee anti penuaan
VIVIX adalah satu penemuaan revolusionari dalam anti-penuaan pada tahap sellular. Ianya baru diperkenalkan setahun yang lalu, namun penjualannya telah melebihi 1 juta botol. Penyelidikan selama beberapa tahun telah dilakukan sebelum ianya ditemui. Malah, jika dilihat di Amerika Syarikat sendiri, VIVIX kini merupakan satu fenomena yang mana setiap orang sangat berusaha untuk memiliki sekurangnya sebotol VIVIX kerana percayakan kesan yang akan diperolehi dari sebotol VIVIX ini (dengan kuasa Allah jua).

Apakah yang membuatkan VIVIX ini berbeza berbanding produk-produk lain yang terdapat di pasaran?

Jawapannya : VIVIX mampu menembusi DNA kita untuk membaikinya dengan lebih mendalam.

Seperti yang dikupaskan oleh Mommy Lyna di dalam blog beliau,

"kerosakan DNA boleh menyebabkan berlakunya "kesalahan ejaan" dalam pengkalan genetik kita seterusnya menyumbang kepada penyakit kanser" (boleh baca dengan lebih detail di sini).

Oleh itu, hendaklah kita berusaha dari sekarang supaya "kesalahan-kesalahan ejaan" ini tidak berlaku dan seterusnya dapat mengelakkan dari diserang penyakit-penyakit merbahaya seperti kanser.

Di dalam kajian makmal, ramuan VIVIX juga telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan pada tahap sellular, iaitu :


Selain itu, VIVIX juga mampu membantu menjaga/memelihara :

==>>> kesihatan jantung, otak, sistem imuninasi, sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

Kandungan nutrisi VIVIX adalah seperti berikut:

 
**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================


No comments:

Post a Comment