Saturday 18 May 2013

Peppermint-Ginger Plus, Membantu Atasi Alahan Ketika Mengandung

Mengalami alahan bagi ibu-ibu mengandung adalah perkara biasa, terutama sekali pada 3 bulan pertama.
peppermint ginger plus shaklee
wanit mengandung sering mengalami alahan
Dalam tempoh ini, ada sesetengah ibu tidak boleh makan, tidak boleh minum, malah ada yang hanya terbaring sahaja sepanjang hari kerana tidak mampu untuk membuat apa-apa. Kini, ibu-ibu mengandung tidak perlu risau kerana, Peppermint-Ginger Plus Shaklee, mampu membantu anda mengharungi tempoh alahan tersebut.

Apakah perbezaan Peppermint-Ginger Plus Shaklee dengan pil-pil alahan lain di pasaran?

Peppermint-Ginger Plus Shaklee diperbuat daripada kombinasi 4 jenis herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini. Secara klinikalnya, ia sangat membantu dalam merawat atau mencegah masalah loya, gastrik, mabuk laut, sendawa dan penghadaman. Diperbuat daripada gabungan 4 bahan utama iaitu daun pudina, halia, adas dan cekur manis.

kandungan peppermint gignger plus shaklee

Manfaat Utama Bahan-bahan Yang Terdapat Dalam Peppermint-Ginger Plus

  • Pudina : melegakan otot perut, ia mempunyai elemen penenang. membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit-birit. Selain itu, ia melegakan kesan sampingan seperti muntah dan hilang selera makan yang timbul akibat kemeoterapi. Pudina merangsang peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang dijangkiti selsema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.
  • Halia : masyarakat Cina telah menggunakan halia lebih dari 2ribu tahun. Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung, selepas melahirkan anak.
  • Pokok Adas (Fennal) : orang-orang Eropah mengambil biji adas selepas makan untuk menghilangkan kembung perut. Ia melegakan perut dan juga melegakan gejala flu. Ia juga dapat membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.
  • Cekur Manis (Anise) : digunakan oleh orang-orang Mesir purba untuk melegakan pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang biasa, melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.
Rekomendasi
  1. membantu penghadaman - 3 biji selepas makan
  2. mencuci usus dan perut - larutkan 3 biji Peppermint-Ginger Plus dan 10 biji alfalfa di dalam air panas suam dan diminum
  3. merawat sakit/masalah gastrik, nausea, batuk - 3-5biji delarutkan dalam air panas menjadi teh herba 
  4. kelegaan tekak, batuk dan sendawa - hisap 2 biji
Oleh itu, jangan jadikan alahan ketika mengandung sebagai satu alasan mahupun bebanan. Atasinya dengan Peppermint-Ginger Plus hari ni. 

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment