Friday 10 January 2014

Pentingnya Supplemen, Doktor Pun Amalkan

Saje nak share posting dari Dr Halina yang saya petik dari blog beliau....Untuk lebih details boleh baca kat sini ye...

supplement by doctor

Bila umur kita dah meningkat, dan kita semakin sibuk dengan kehidupan seharian sebagai ibu, isteri dan pekerja, namun, jangan sesekali kita mengabaikan kecantikan dan kesihatan diri sendiri. Sebab itulah bila umur dah masuk 30-an, wanita akan mula mencari supplemen yang sesuai untuk diri mereka bagi memastikan sekurangnya mereka dapat menjaga tubuh dan wajah mereka agar kelihatan bersesuaian dengan umur mereka.

Bukan sahaja untuk kepuasan diri sendiri, malah untuk dipersembahkan kepada suami juga agar suami tidak mencari yang lain. Selain tu, ianya juga dapat membantu wanita supaya sentiasa cergas dan dapat menjaga anak-anak dengan sebaiknya kerana diwaktu ini, anak-anak yang sedang membesar adalah sangat aktif. Oleh itu, ibu-ibu perlu sentiasa aktif dan cergas agar dapat menjaga anak-anak dengan sebaiknya.

Jadi, nampak tak kepentingan supplemen di sini? Selain pemakanan yang seimbang, gaya hidup yang sihat, supplemen adalah suatu keperluan di zaman ini kerana tidak semua vitamin dan mineral yang kita perlukan boleh didapati dengan mudah dari pemakanan seharian kita. Oleh itu, jangan lah anda memandang remeh tentang pengambilan supplemen ini, jika anda betul-betul sayangkan diri anda...

Bagi saya dan keluarga, semestinya SHAKLEE pilihan kami...Bagaimana pula dengan anda? Ingin mencuba SHAKLEE? Hubungi sahaja kami di sini..Anda pasti akan temui supplemen yang bersesuaian dengan diri anda, malah yang TERBAIK untuk keluarga anda juga. Jadi, apa tunggu lagi??? Dapatkan SHAKLEE HARI INI juga!!!

rangkaian produk Shaklee
*********************
STARS Shaklee contact info

No comments:

Post a Comment