Saturday 17 August 2013

10 minit Vitalea Shaklee Diserap Sepenuhnya...WOW!!!

Malam ni (sebenarnya dah pagi buta dah, now dah pukul 3pagi), terasa nak share macam-macam sebab terjumpa banyak pulak info berkaitan Shaklee, yang saya rasa sangat patut dikongsikan dengan orang ramai supaya lebih ramai orang mendapat manfaatnya.

Sekarang saya nak berkongsi tentang ujikaji yang dilakukan terhadap Vitalea Shaklee. Untuk yang masih blur-blur dan tak tahu apa itu Vitalea Shaklee, bolehlah baca entry saya yang ini. In general, Vitalea Shaklee ini adalah multivitamin yang dikeluarkan oleh Shaklee yang mana ianya juga merupakan multivitamin yang pertama wujud di dunia ini [lagi 2 tahun cukup umur Vitalea ini 100 tahun \ (•◡•) / ]. 

Ada 2 ujikaji yang telah dilakukan oleh 2 orang pengedar dan juga pengguna tegar Shaklee. Seorang adalah Siti Al'Izzah, kenalan di facebook saya yang juga merupakan ahli kumpulan LadyBoss, manakala seorang lagi adalah pengguna dari luar negara. Keduanya cuba membuktikan betapa mudahnya Vitalea Shaklee ini melarut dalam badan kita dengan hanya dibantu oleh air masak sahaja dan TIDAK ditambah dengan unsur-unsur lain yang bersifat asid. Bukan sahaja Vitalea Shaklee ini mudah dilarut, malah ianya juga akan diserap dengan kadar maksimum oleh badan kita, dengan syarat anda mengambil Vitalea Shaklee ini bersama air masak dan bukannya air teh mahupun kopi kerana kedua ini boleh menggangu kadar penyerapan dan kelarutan Vitalea Shaklee ini.

Ujikaji 1 : Vitalea Shaklee vs Obimin

Multivitamin Shaklee
Mengikut ujikaji yang dijalankan ini, selepas 4 minit, dengan suhu bilik, Vitalea Shaklee mula melarut sedikit demi sedikit di dalam air masak dan mula melepaskan unsur b complex yang terdapat di dalamnya.

Sedangkan, obimin masih kekal dalam bentuk yang sama, dan hanya pewarnanya sahaja yang melarut di dalam air. Malah walaupun selepas 35minit ujikaji ini dijalankan, obimin masih kekal dalam bentuk yang sama tanpa sebarang tanda-tanda untuk ianya larut.

Jadi, bayangkan sepanjang tempoh 9 bulan mengandung (obimin diambil oleh ibu yang mengandung, yang mana ianya mengandungi pelbagai vitamin antaranya b complex, zink, asid folik dsbnya), badan kita menyerap lebih banyak PEWARNA berbanding vitamin, yang mana vitamin ini sangat diperlukan oleh badan ibu serta bayi yang dalam kandungan. Rugi sajalah ibu-ibu mengandung yang dok makan obimin nikan...

Mari kita lihat antara pengalaman ibu mengandung yang mengambil obimin TETAPI tidak mendapat kesan seperti yang diharapkan, malah ada juga yang memuntahkan kembali obimin ini selepas dimakan.
testimoni Multivitamin Shaklee

Ujikaji 2 : Vitalea vs One A Day Multivitamin (OADM)

Ujikaji dilakukan antara multivitamin Shaklee (Vitalea) dan juga One A Day Multivitamin (vitamin dari luar negara). Sama seperti ujikaji di atas, Vitalea Shaklee mula menunjukkan tanda-tanda kelarutan di dalam air masak selepas 4 minit ianya direndam dalam air. Malah OADM juga menunjukkan tanda-tanda melarut seperti Vitalea Shaklee.

Akan tetapi, selepas beberapa minit, OADM secara perlahan berhenti melarut malah sehingga tamat ujikaji, dan apabila ianya dikeluarkan dari air, ianya masih lagi berada dalam bentuk pil seperti mula-mula dimasukkan ke dalam air dan masih keras lagi, sedangkan Vitalea Shaklee melarut sehingga habis kesemuanya sehingga tiada bentuk pil lagi. 

Ini menunjukkan betapa efektifnya Vitalea Shaklee sehingga ianya boleh melarut di dalam air secara 100% seterusnya diserap oleh badan kita tanpa sebarang pembaziran. Malah ianya juga tidak memudaratkan memandangkan ianya diperbuat daripada 100% bahan semulajadi yang dijamin selamat dan berkesan kepada badan kita.



Jadi, mengapa pilih yang lain apabila pilihan yang tepat sudah ada didepan mata. Pilihlah Vitalea Shaklee dan berpuashatilah dengan setiap sen yang anda belanjakan untuk membelinya... (>‿◠)✌

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

1 comment: