Sunday 30 June 2013

B Complex Shaklee, Membantu Anda Cantik Setiap Hari

Sebelum ni, saya sendiri tertanya bagaimana Vitamin B Complex mampu membantu dari segi kecantikan.
cantik dengan shaklee
cantik luar dalam
Yelah, selalunya kalo sebut B Complex Shaklee, ianya lebih kerap dikaitkan dengan mengandung sebab B Complex ni memang kerap dikaitkan dengan Asid Folik, in which acid folic adalah satu keperluan bagi ibu mengandung.

Lalu hari ni saya membuat sedikit pembacaan mengenai bagaiman B Complex ini mampu membantu dari segi kecantikan..Rupanya, banyak sekali kebaikan dan sumbangan B Complex dari sudut kecantikan. Patutlah ianya turut dimasukkan ke dalam set kecantikan yang diperkenalkan oleh Shaklee. Akhirnya, terjawab sudah persoalan yang bermain di minda saya. Jadi, hari ini saya akan share kan dengan semua bagaimana B Complex ini boleh membantu anda cantik, dan mengapa anda perlu mengambil B Complex ini walaupun tidak mengandung..(‐^▽^‐)

Sebelum itu, boleh la baca entry ini, jika ingin tahu apakah kandungan yang terdapat dalam sebotol vitamin B Complex Shaklee. Terus ke point yang nak diceritakan ya...Dan point ni saya copy dari blog ni...

"In particular, one derivative of the B vitamin Niacin - Nicotinamide, has been shown to improve the ability of the epidermis, the upper-most layer of the skin, to retain moisture leading to softer, smoother skin with less dryness and flakiness, and a reduction of fine lines. This derivative can also serve as an effective skin-lightening agent, when added to skin moisturisers. A study by Bisset et al presented at the Annual Meeting of Dermatology in 2003, demonstrated that a topical form of vitamin B was shown to dramatically improve aging in human skin".

Haaa..tu dia kan....lapisan kulit kita yang paling atas sekali, iaitu epidermis akan lebih moist dengan bantuan Niacin, yang mana ianya diperolehi daripada vitamin B tersebut. Hasilnya, kulit akan menjadi lebih lembut, tidak mudah menjadi kering dan merekah serta membantu mengurangkan garis kedutan.


elakkan rambut gugur dengan shaklee
elakkan ini dari berlaku
Selain itu, B Complex ini juga mampu membantu mencantikkan rambut, kulit dan kuku kita dengan merawat dari dalam kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas - iaitu molekul yang bertanggungjawab merosakkan sel-sel badan yang sihat sekaligus menyumbang kepada penuaan dan penyakit.

Secara detailnya, vitamin B ini boleh membantu mencantikkan kulit, terutama bagi mereka yang mempunyai masalah kulit melalui :


"If you are suffering with chronic skin issues, or even if you are just sick of dealing with a dull and unhealthy complexion, the cause may be a Vitamin B deficiency. Vitamin B12 helps to regulate your skin's pigment production and location, preventing hyperpigmentation - the darkening of skin in certain parts of your body. Vitamin B3 is used to improve the appearance or severity of some skin conditions, whereas Vitamin B5 can help to minimise acne by helping the body to breakdown oils in the form of triglycerides and cholesterol. The University of Maryland Medical Centre reported that research shows that supplementation of Vitamin B5 can also help to lower triglyceride and cholesterol levels, which can indirectly promote healthy skin. Vitamin B5 also helps to promote faster healing of skin wounds and is most effective when combined with Vitamin C".

set kecantikan shaklee
set kecantikan yang mesti anda dapatkan HARI INI
B5, B12 dan B3 semuanya boleh didapati dalam sebotol B Complex Shaklee. Ternyata Shaklee telah mengabungkan kesemua elemen penting yang sangat diperlukan oleh kita dalam satu botol, malah setiap tablet B Complex adalah didatangkan dalam saiz yang sangat mudah ditelan. Jadi, mengapa mahu pilih yang lain bila anda mampu mendapatkan yang terbaik hanya dalam 1 botol sahaja.ᕙ( ^‿ゝ^ c) Dapatkan sebotol B Complex Shaklee hari ini dan bersedialah untuk kelihatan lebih cantik setiap hari...



**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment