Monday 9 December 2013

Mengandung Dengan Set Kehamilan Shaklee

set kehamilan shakleeAlhamdulillah, genap adik acad berumur 2 tahun setengah, saya telah disahkan hamil sekali lagi. Memang kami merancang untuk setiap anak biar ada gap dalam 2 tahun supaya kami dapat memberi tumpuan sepenuhnya pada setiap anak yang baru lahir, di samping tak abaikan si abang. So just nice, seperti yang kami rancangkan, dan turut diatur degan baik olehNya, kini adik acad bakal bergelar abang ngah acad...

2 bulan sahaja kami berusaha, dan tanpa disangka, bulan ke-2 terus 'melekat'. Mudah sungguh rezeki yang Allah berikan kepada kami kali ini. Memang sungguh tak disangka. Banyak pasangan yang mengalami masalah untuk hamil sekali lagi selepas mendapat anak pertama atau ke-2. Ada yang sampai kena pergi berubat, berurut dan sebagainya bagi memastikan mereka boleh mendapatkan zuriat lagi. Menurut dr zubaidi di dalam blognya, keadaan ini dinamakan ketidaksuburan sekuder. Ini biasa terjadi kerana beberapa faktor yang adakalanya tanpa kita sedari menjadi punca kepada permasalahan ini (sila ikuti link yang yang diberikan untuk mendapatkan info yang lebih lanjut)

hamil dengan shakleeDi sini ingin sekali saya kongsikan dengan anda bagaimana saya mampu hamil lagi mengikut perancangan kami, yang sememangnya direstui oleh Illahi. Sejak kami merancang untuk menambah ahli keluarga, saya dan suami terus mengamalkan set kehamilan Shaklee. Set yang terdiri daripada Vitamin E, Zink, Gla Complex dan Alfalfa ini sememangnya saya amalkan sebelum ini, tetapi untuk tujuan lain. Malah cara pengambilannya juga berbeza. Jadi, untuk merealisasikan impian kami, maka kami terus mengamalkanya mengikut cara makan untuk pasangan yang inginkan anak.

Zink dan Vitamin E untuk en suami manakala Gla Complex dan Alfalfa pula untuk saya. Apakah fungsi kesemua vitamin ini dan bagaimanakah ianya boleh membantu pasangan yang inginkan cahaya mata? Mudah sahaja caranya...

Zink & Vitamin E diambil oleh suami bagi membantu memekatkan air mani serta menghasilkan lebih banyak sperma yang kuat dan tahan lama serta lebih matang. Sperma yang dihasilkan juga akan lebih sihat dan berkualiti serta mampu bergerak jauh demi mencari telur untuk disenyawakan. Ini kerana, jika sperma yang dihasilkan adalah sperma yang tidak kuat, bagaimana ianya mahu berenang dan mencari telur untuk disenyawakan.

Gla Complex dan Alfalfa pula diambil oleh isteri. Tujuannya untuk menstabilkan hormon si isteri. Yelah, kalo hormon tak stabil, period tak barjalan mengikut aturan, telur yang dihasilkan juga kurang berkualiti. Malah tidak dapat ditentukan tempoh kesuburan isteri yang mana ianya adalah sangat penting kerana pada waktu subur isteri adalah waktu yang paling sesuai untuk persenyawaan berlaku. Alfalfa pula diperlukan untuk memastikan rahim betul bersedia untuk menerima bayi untuk tempoh 9 bulan ini. Juga ianya membantu menyelesaikan masalah keputihan yang mungkin dihadapi oleh isteri yang mana masalah ini juga boleh menjadi salah satu penghalang dalam proses mendapatkan bayi ini.

baby shakleeSekiranya anda juga sedang dalam proses untuk menambah cahayamata, atau mempunyai sedang berusaha untuk menadapatkan cahayamata, apa kata anda cuba tambahkan ke dalam usaha anda itu dengan pengambilan set kehamilan shaklee ini. Sudah ramai pasangan yang berjaya hamil dengan mengamalkan set ini. Malah ramai yang sangat berpuas hati kerana selain daripada membantu mereka mendapatkan cahaya mata, set ini juga mampu meningkatkan tahap kesihatan mereka. Jadi, sememangnya ia nya sangat-sangat berbaloi, malah ianya mampu bertahan sehinga 3 bulan, jadi anda sebenarnya membelanjakan sedikit wang sahaja demi mencapai impian anda ini.

Jadi, mengapa tunggu lagi??? Dapatkan segera set kehamilan Shaklee ini dan nantikan berita gembira dalam masa beberapa bulan lagi. Pastikan anda membeli dari pengedar Shaklee yang sah dan mendapatkan konsultasi selepas pembelian bagi memastikan anda mendapat hasil seperti yang diidamkan...Dalam pada itu, jangan lupa berdoa dan memohon juga bantuan dari-Nya kerana setiap kejadian adalah dengan keizinan daripada-Nya.

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment