Wednesday 4 December 2013

Sesi MAGIC Di Musim Tengkujuh...Jadi Ke??

2 bulan yang lalu, geng-geng Shaklee Pahang telah mencadangkan diadakan satu sesi MAGIC group Jutawan di negeri Pahang. Lepas discuss begini begitu, maka tarikh telah ditetapkan pada 7 Disember 2013, yang akan berlangsung di Zenith Hotel, Kuantan, Pahang. Maka tarikh,tempat dan pendaftaran telah pun dibuka. Malah seramai 15 orang Masters dikhabarkan telah memberi persetujuan untuk turun ke sesi MAGIC ini, termasuk la Master group kami yang julung-julung kali turun ke program group Jutawan ini, iaitu Master Lyna Noh. Walaupun jarang turun ke program Jutawan, bukan lah bermaksud Master Lyna meminggirkan program Jutawan, cuma beliau telah membuat jadual beliau sendiri untuk program-program bersama anak didik dibawah beliau secara direct iaitu di bawah group LadyBoss.

Jadi bila dikhabarkan beliau telah bersetuju untuk datang ke program ini, maka ramai la juga geng LadyBoss yang mula merancang untuk turun ke program ini. Malah ada yang duduk di kawasan luar dari negeri Pahang juga telah siap-siap amik cuti semata-mata untuk attend program ni. Homestay, hotel, chalet mula dibook oleh mereka-mereka yang telah berdaftar.

Unfortunately, saya pula, selepas cek schedule dengan en asben bagi bulan Disember punya planning, saya tak dapat nak slot in kan program ni. Sedih sangat rasanya. Selalu pergi program by group Jutawan ni, Master Lyna tak de. Ni bila Master Lyna ada pulak, saya tak dapat pergi huhuhu...Keciwa mengenangkannya, tapi saya take it positively la sebab saya tahu apa yang dirancangkan oleh Allah untuk saya adalah sebaik-baiknya...Maka tidak la say mendaftar untuk program itu dan meneruskan hari-hari seperti biasa.

jutawan shaklee
notis postpone dr pihak AJK program
Bila berita banjir di Kuantan mula diperkatakan, kami semua tiba-tiba tersentak dan bertanya sesama sendiri mengenai kelangsungan program sesi Magic ni. Yelah, dah kuantan banjir, jalan nak masuk ke sana pun banyak yang ditutup, malah dikhabarkan hotel Zenith itu sendiri turun mengalami banjir, maka for sure orang-orang dari luar Kuantan tak dapat nak pergi ke sana. So lepas berbincang dengan AJK program, akhirnya program sesi Magic ini telah pun ditunda ke bulan Januari 2015. Alhamdulillah.....Ada hikmah disebalik banjir besar di Kuantan ini rupanya...

Maka, inshaAllah dapatka saya join program sesi Magic ini di bulan Januari tahun depan kerana time tu saya dah balik ke rumah kami semula di Kerteh. Yesss...inilah perancangan yang terbaik yang telah ditentukan oleh Allah untuk hambanya ini....Alhamdulillah...Subhanallah...Syukur....

Sememangnya Dia la sebaik-baik perancangan walaupun kita juga turun merancang. Yang penting, sentiasa lah bersikap positif dan bersangka baik pada-Nya. InshaAllah kita akan sentiasa merasa bahagia dan redha dengan segala ketentuan dari-Nya....

p/s : apa agaknya ye Sesi Magic (MAGIC SESSION) ni ye??? Ingin tahu??Sertai saya dan team STARS saya untuk masa depan yang lebih cerah dan terjamin. Hubungi saya untuk megetahui dengan lebih lanjut...

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment