Thursday 12 December 2013

Testimoni TERHANGAT!!! Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Video ini adalah hasil pengkongsian dari seorang lelaki yang dahulunya adalah seorang perokok tegar. Namun, hasil daripada pengambilan Vivix secara konsisten, kini beliau sudah meninggalkan tabiat merokok tersebut yang bukan anya merugikan, malah juga membazir dan membahayakan kesihatan diri sendiri dan orang di sekelilingnya.

Mari kita ikuti temubual bersama beliau untuk mengetahui dengan lebih lanjut bagaimana Vivix Shaklee ini membantu beliau berhenti dari tabiat merokok yang telah sebati dengan dirinya sejak bertahun-tahun.



Vivix ini secara dasarnya bertindak sehingga ke dalam sel kita. Apa itu sel? Menurut wikipedia, sel adalah ialah unit yang berstruktur dan berfungsi dalam semua organisma hidup. Sel merupakan unit terkecil dalam satu organisma yang diklasifikasikan sebagai hidup, dan sering dipanggil blok binaan hidup.

Sel-sel ini akan bercantum membentuk tisu-tisu dalam badan kita dan akhirnya wujud la kita. Maka sel ini adalah sangat penting bagi kita. Sekiranya badan kita penuh dengan sel-sel yang tidak sihat, maka badan kita akan jadi tak bermaya dan sentiasa tidak sihat. Sekiranya sel-sel badan kita sentiasa tercemar dengan bahan-bahan yang kotor seperti nikotin yang terdapat dalam rokok, sudah tentu tisu dalam badan kita juga menjadi tidak sihat dan menyebabkan badan menjadi lemah.

Bagi seorang perokok, setiap hisapan rokok itu akan menyebabkan nikotin turut tersedut masuk ke dalam badan mereka. Nikotin ini adalah sangat merbahaya dan boleh menyebabkan pelbagai penyakit seperti kanser. Malah nikotin ini juga boleh berjangkit kepada orang yang berada berdekatan dengan perokok yang turut terhidu asap rokok itu tadi.

Bagaimana Vivix ini membantu para perokok dari berhenti merokok? Seperti yang saya sebutkan tadi, apabila seseorang perokok menghisap rokok, nikotin akan turut masuk ke dalam badannya. Nikotin ini akan duduk dalam badan dan merosakkan sel-sel dalam badan. Namun, apabila perokok itu mengambil vivix, vivix akan bertindak mencuci dan menyahkan kesemua toksin dan nikotin yang berada dalam badan. Dengan pengambilan vivix secara konsisten, sedikit demi sedikit nikotin akan disingkirkan dan menyebabkan lama kelamaan, perokok itu sudah tidak boleh menerima kehadiran nikotin yang baru apabila beliau hendak menghisap rokok. Badan yang sihat, badan yang normal sememangnya bukan lah tempat untuk nikotin, maka apabila sel-sel badan telah pun dibersihkan dari semua nikotin ini, kehadiran nikotin yang baru akan terus ditolak oleh badan perokok itu menyebabkan beliau tidak mampu lagi hendak menghisap rokok.

Selain itu, ada juga disebutkan dalam video tersebut mengenai kesihatan jantung. Vivix ini telah diperakui oleh ramai pengguna mampu merawat pelbagai jenis penyakit, termasuk jantung. Again, ini kerana sel-sel dalam badan akan teruk direpair oleh vivix tanpa membuang masa seterusnya menghasilkan sel-sel baru yang lebih baik dan sihat. Apabila badan kita penuh dengan sel-sel baru, maka secara automatiknya badan akan lebih sihat dan bertenaga.

Ketahui lebih lanjut mengenai Vivix di dalam entry ini. Walaupun promosi Vivix telah pun berakhir dan harganya telah kembali kepada RM475, namun masih belum terlewat untuk anda mendapatkan sebotol Vivix bagi membantu suami/abang atau mana-mana saudara yang terdekat supaya berhenti merokok. Ini kerana sebenarnya harga Vivix ini jauh lebih rendah berbanding harga rokok yang dihisap oleh para perokok dalam masa 1 bulan.

TIDAK PERCAYA??? Apa kata anda cuba dan buktikan sendiri. Bukan hanya masalah rokok dapat diselesaikan, malah banyak lagi masalah kesihatan yang lain yang boleh diselesaikan juga. Cubalah hari ini dan dapatkan hasil yang sememangnya SANGAT MEMUASKAN HATI anda. Jangan berkira-kira lagi...Hubungi saya segera untuk dapatkan sebotol Vivix pada harga yang SUPER SPECIAL khas untuk anda....

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

1 comment: