Tuesday 17 December 2013

Testimoni : Berpantang Dengan Set Shaklee

Hari tu saya ada cakap nak share beberapa testimonial dari ibu-ibu yang telah berpantang dengan set Shaklee kan...Testimonial ni saya ambil dari para pengguna yang telah berpuas hati malah sangat happy dengan set berpantang Shaklee ni. Nanti lepas bersalin inshaAllah saya akan kongsikan testimonial saya sendiri pula ye...

Mari kita baca beberapa testimonial mengikut beberapa situasi yang berbeza....

set berpantang Shaklee1- Berat badan TURUN semasa dalam pantang

Mendapatkan berat ideal adalah impian setiap ibu yang mengandung. Semua target nak turunkan berat badan selepas melahirkan bayi. Tetapi, adakah ianya mustahil??

Sudah pasti TIDAK!! Dengan set berpantang Shaklee, anda mampu mendapatkan kembali bentuk badan dan berat yang anda kehendaki tanpa perlu berdiet atau risaukan mengenai susu badan. Menarik bukan?? Bagaimana caranya?? Pastikan anda tahu mengenai cara pengambilan set berpantang Shaklee ini dengan BETUL jika inginkan berat anda turun semasa berpantang. Ingin tahu caranya? Hubungi saya dan saya akan ajar selepas pembelian dibuat...

testimoni set berpantang Shaklee
2- SUSU badan MERIAH

Anda inginkan susu badan yang banyak supaya anda boleh membuat stok ebm untuk keperluan bayi apabila anda mula bekerja???

Inilah set yang anda cari. Selain membantu merawat dan menjaga badan anda sepanjang tempoh berpantang, ia juga membantu anda mendapatkan susu badan yang BANYAK yang mampu menampung keperluan bayi anda. Kaedahnya bagaimana? Hubungi saya untuk mengetahuinya...


testimoni set berpantang Shaklee
3- Badan SEGAR seawal minggu PERTAMA bersalin

Badan yang segar sepanjang tempoh bersalin adalah satu nikmat yang pasti diinginkan oleh semua ibu yang baru lepas bersalin. Ini kerana, ibu perlu menguruskan diri sendiri dan bayi sepanjang tempoh itu. Jadi adalah sukar sekiranya ibu berada dalam keadaan yang tidak sihat sepanjang tempoh bersalin.

Malah luka bersalin yang cepat sembuh juga merupakan satu impian ibu-ibu yang baru lepas bersalin kerana luka ini jika memakan masa yang terlalu lama untuk sembuh akan menimbulkan masalah lain kepada ibu-ibu. Namun, dengan set berpantang Shaklee, semua ini dapat dinikmati oleh ibu-ibu dan ibu-ibu akan dapat rasakan perbezaanya berbanding bersalin sebelum ini.

testimoni set berpantang Shaklee4- Boleh terus diamalkan dari HARI PERTAMA berpantang

Set berpantang Shaklee ini sememangnya boleh terus diambil oleh ibu yang baru bersalin dari hari pertama berpantang lagi (kecuali alfalfa). Ianya tidak mendatangkan apa-apa kemudaratan kerana ianya tidak mengandungi bahan berasaskan jamu.

InshaAllah set ini akan dapat membantu anda merawat luka bersalin dengan lebih cepat sekiranya anda mengamalkan pengambilannya seawal hari pertama bersalin.

Ketahui cara pengambilannya yang betul untuk kesan yang maksimum.



testimoni set berpantang shaklee
5- Mampu driver kereta untuk checkup bayi di klinik

Disebabkan badan telah merasa cergas sejak dari minggu pertama bersalin lagi, maka adalah tidak mustahil bagi ibu yang baru lepas bersalin ini untuk pergi sendiri ke klinik untuk menjalani post-natal check up.

Jadi, suami tidak perlu bersusah payah mengambil cuti yang mungkin tinggal sedikit semata untuk membawa isteri dan bayi ke klinik. Menarik, bukan??


Anda pula bagaimana? Apakah yang anda cari sebenarnya dalam satu-satu set berpantang itu? Bukan kah ciri-ciri impian itu boleh anda perolehi hanya dalam 1 set berpantang sahaja, iaitu set berpantang Shaklee. Berat badan turun dan kembali ideal, susu badan yang melimpah ruah, badan yang cergas, luka bersalin yang cepat sembuh dan sebagainya. Bagi saya, sememangnya inilah set berpantang yang dicari-cari selama ini kerana ianya mempunyai fungsi yang pelbagai. Malah harganya juga sangat JIMAT  kerana ianya mampu bertahan sehingga 3 bulan dan boleh dikongsi bersama suami untuk kesihatan bersama.

Jangan tunggu lagi..Hubungi saya segera untuk konsultasi dan pembelian set berpantang Shaklee ini. Anda pasti takkan menyesal selepas mendapatkannya.

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment