Thursday 19 December 2013

Doktor Yang Syorkan Energizing Soy Protein Shaklee

Lepas dapat tau saya pregnant (buat UPT sendiri), saya gatal la jugak nak pergi buat pengesahan kat klinik. Yelah, mana lah tau kot salah kan test yang saya buat. Dah cek dengan klinik hari apa ada doktor perempuan, then kami pun pergi la. Jenuh gak tunggu turn walaupun orang tak ramai pun sebenarnya. Sempat la g pos barang kat pejabat pos dulu kiranya (hangin gak time ni)...

Then bila sampai turn, cakap nak buat cek up semua, doktor mula cakap tak payah la sebab betul dah la tu yang saya buat. Tapi gatal nak juga, so doktor pun layan je kuikuikui...Sambil saya g amik urine, en asben pun sembang la dengan doktor tentang risk bersalin premature lagi untuk pregnancy kali ni. Yelah, ofkos kami risau memandangkan saya ni dah ada sejarah bersalin baby tak cukup bulan dan mostly doktor yang kami jumpa semua ada cakap possibility untuk berulang memang ada. Memang cuak hokey...

pregnancy test kit
contoh pregnany test kit
Sembang-sembang, so nasihat doktor cuma jaga pemakanan elok-elok, tak leh buat keje berat, tak boleh stress, pendek kata kena jaga diri dan kandungan baik-baik la. Then keputusan UPT doktor pun sama macam yang saya buat, +ve..Alhamdulillah...

Sebelum nak balik dah, doktor pun na prescribe la vitamin untuk ibu mengandung. Dengan laju je saya cakap, saya tak nak sebab saya makan B Complex dan Vitalea Shaklee. Tanya jugak doktor ok tak 2 vitamin ni. Doktor pikir-pikir jap, then doktor kata ok, tak de masalah. Tetiba doktor tanya, "Energizing Soy Protein Shaklee awak minum tak?" Oppsss...doktor tau rupanya tentang Shaklee hehehe...Then doktor pesan, sebaiknya awak minum Energizing Soy Protein tu setiap hari sebab awak mengandung dan menyusukan anak serentak, jadi awak perlu lebih tenaga. Saya pun minum Energizing Soy Protein juga masa mengandung hari tu sebab saya pun macam awak, mengandung dan menyusukan anak..Teettt..tu dia, pecah sudah rahsia doktor hihihi...Dan sememangnya semua vitamin ni terkandung dalam set mengandung Shaklee yang memang famous tu...

Tula dia...penangan Shaklee..bukan kita-kita je yang amik, para doktor pun tau kebaikan dan manfaat produk Shaklee. And mereka pun amalkan malah dok advice lagi kat patient, tapi klinik tu tak la sampai bagi vitamin Shaklee pada pelanggan mereka....

Jadi, apa lagi yang anda dok ragu-ragu tentang produk Shaklee ni? Dah terang lagi bersuluh yang ianya sememangnya bagus, berkesan, mesra alam dan murah. Setiap produknya dah melalui kajian dan saringan yang ketat sebelum dijual, so memang tak de apa la nak dirisaukan...Dapatkan dan berikan yang terbaik untuk diri anda dan si manja anda sejak dalam kandungan lagi...

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397

TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment