Wednesday 11 December 2013

PANAS!!!...Testimoni Berpantang Czer Dengan Set Berpantang Shaklee

berpantang dengan set shakleeBersalin secara czer adakalanya menjadi pilihan ibu-ibu yang mengandung di zaman ini. Mungkin kerana faktor kurang rasa sakit menyebabkan pilihan itu dibuat. Namun ada yang memang terpaksa bersalin secara czer atas beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan dan demi menyelamatkan ibu yang mengandung itu. Namun, apa pun pilihan yang dibuat, semestinya semua mahukan keselamatan ke atas ibu dan bayi itu terjamin.

Penjagaan bagi ibu yang bersalin secara czer adalah berbeza berbanding ibu yang bersalin secara normal kerana mereka perlu menjaga dan berhati-hati dengan luka pembedahan di perut mereka itu kerana jika tidak dijaga dengan baik, ianya boleh menyebabkan jangkitan kuman atau pun sesetengah kes, jahitan itu terbuka kembali. Jadi, penjagaan yang sangat rapi adalah penting dan perlu dititik beratkan. Jika ibu itu bersalin czer  dan bayi terebut merupakan bayi pertama, mungkin tidak terlalu rumit kerana ibu hanya perlu menguruskan diri dan bayi tersebut sahaja, tetapi bagaiman jika ibu tersebut mempunyai anak-anak lain yang masih memerlukan perhatian? Sudah pasti ianya menjadi satu cabaran yang memerlukan tahap kesabaran yang sangat tinggi.. Malah ibu itu juga perlu mempunyai tahap kesihatan yang super baik, demi memastikan semuanya berjalan dengan lancar dan dalam masa yang sama ibu tersebut tidak melalui fasa post natal yang teruk.

Ada sesetengah ibu yang beralin czer memilih untuk mengambil pati ikan haruan, ataupun gamat untuk memulihkan luka pembedahan itu. Namun, tidak semua dapat sembuh dengan baik dengan mengamalkan salah satu daripadanya. Malah ada customer saya yang ditanya oleh doktor tentang apa yang diamalkan ketika berpantang sebelumnya kerana doktor agak sukar mahu membuat pembedahan untuk kali ke-3 ini akibat daripada sel-sel baru yang sedang aktif walaupun jarak bersalin itu sudah hampir 3 tahun. Tidak kurang juga ada ibu yang luka pembedahannya mengambil masa yang lama untuk sembuh malah ada yang mengalami keadaan yang berair dan bernanah sehingga perlu berulang-alik ke klinik bagi mencuci bahagian pembedahan itu.

Ini adalah sangat memenatkan ibu tersebut kerana dalam masa yang sama, ibu itu perlu memberi perhatian kepada bayi dan turut memerlukan masa rehat yang panjang bagi memulihkan dirinya. Disebabkan itu, saya ingin mengesyorkan set berpantang czer khas untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin secara czer/pembedahan ini. Set ini telah diperakui oleh ramai pengguna, malah ada yang merasakan perbezaan yang sangat ketara berbanding bersalin sebelum ini.

Salah seorangnya adalah Puan Aya Radzuan yang sebelum ini, pada kelahiran anak pertama dan ke-2, yang juga melalui kaedah czer, mengamalkan pengambilan pati ikan haruan dan juga jamu. Namun, hasilnya tidak berapa memuaskan hati beliau menyebabkan beliau mencari alternatif untuk kelahiran bayinya yang ke-3 (juga melaui kaedah czer). Ikuti pengalaman beliau sendiri berpantang kali-3 dengan set berpantang Shaklee..



Bagaimana? Tidak inginkah anda tempoh berpantang yang lebih tenang, kurang sakit, masa sembuh yang lebih singkat dan dalam masa yang sama, bayi dapat menyusu secara eksklusif serta mendapat penjagaan yang rapi?? Ibu juga tidak perlu berulang alik ke hospital kerana luka pembedahan juga mampu sembuh dengan baiknya, malah ada ibu-ibu yang mengaku parut pembedahan mereka tidak terlalu ketara dan kelihatan lebih cantik berbanding dahulu.

set shaklee untuk ibu berpantangJadi, jangan berfikir lagi. Dapatka segera set berpantang Shaklee yang sememangnya menjadi rebutan ibu-ibu selepas bersalin kini. Ianya mudah, tidak perlu dibancuh, tidak pahit, mudah dibawa ke sana sini serta tidak memberikan apa-apa kesan negatif kepada ibu mahupun bayi itu sendiri. Saya akan bawakan lebih banyak testimoni di dalam entry yang akan datang, daripada ibu-ibu yang telah mengamalkan set berpantang Shaklee ini dan sangat berpuas hati dengan kesannya.

Hubungi kami segera untuk sebarang pertanyaan ataupun pembelian demi penjagaan yang lebih baik sepanjang tempoh berpantang anda.

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment