Wednesday 18 December 2013

Capai Impian Ketika Masih Muda Bersama Shaklee

Kelmarin saya dok coaching 'anak' Shaklee saya. Dia dah 2 bulan join, selama ni kami bercoaching dan beriteraksi hanya melalui Whatsapp dan PM sahaja. Sebabnya, dia duduk kat Kota Bharu dan saya pulak di Kerteh. So hanya alat komunikasi sahaja la yang ada sebagai perhubungan. Tapi itu langsung tak menjadi penghalang kepada kami. Malah dia berjaya mendapat bonus 2 angka (paling minimum) pada bulan pertama dia join Shaklee ni.

Kebetulan weekand lepas dia turun ke Selangor untuk menghadiri kenduri kahwin adik iparnya dan juga pergi ke rumah adiknya di Kajang. So bila ada peluang je untuk bercoaching secara berdepan, kami pun terus grab the opportunity. Walaupun pertama kali jumpa, tetapi ukhwah yang telah terjalin rasa macam dah kenal lama, langsung tak de segan-segan sebab kalo segan macam mana nak belajar dan berjaya, betul tak??

cash with shakleeSewaktu sesi coaching tu, saya terangkan kepadanya mengenai beberapa insentif yang Shaklee dok tawarkan kepada semua pengedarnya. Semua pengedar layak dan berpeluang mendapat insentid tersebut, tiada yang terkecuali, cuma syaratnya mestilah bekerja dan merebut semua peluang tersebut. Insentif tu tak lain tak bukan, the 3C formula : CASH, CAR & CONVENTION. Saya tak mau sentuh tentang Car & Convention insentif dulu, maybe dalam posting yang lain la ye.

Apa yang saya nak kupas di sini tentang CASH BONUS. Bila kita sebut tentang CASH, dah tentu ramai yang berminat, betul tak? Siapa yang tak suka duit kan...Shaklee menawarkan BANYAK insentif dalam bentuk CASH, antaranya : 
  • monthly CASH bonus : CASH bonus yang dibayar pada setiap bulan berdasarkan personal & group sales yang dibuat pada bulan sebelumnya
  • power up CASH bonus : extra CASH bonus yang diberikan kepada pengedar yang berjaya naik rank pada setiap bulan. bermula dari RM300+ sehingga RMxxxx. 
  • leadership CASH bonus : additional CASH lagi bila pengedar berjaya melahirkan leaders di dalam groupnya. Of course kita tak mau enjoy sorang-sorang dalam business ni, dan semestinya kita mahu kalo boleh semua downline kita berjaya menjadi leader dalam group masing-masing. jadi Shaklee akan bagi insentif kepada kita bila berjaya melahirkan leaders. lebih banyak leaders dilahirkan, lebih banyak CASH bonus akan  diterima, sehingga 6 keturunan
  • coordinator dan ke atas CASH bonus : bila seorang leader tu berjaya sampai ke tahap ke-3 dalam rank Shaklee, iaitu Coordinator, dia akan mula menerima insentif baru yang sememangnya khas untuk leaders di tahap ini dan ke atas.
Jadi bila dilihat, dan dikira-kira, jumlah yang boleh diperolehi setiap bulan oleh seorang pengedar Shaklee yang betul-betul menjalankan businessnya dengan berjaya, adalah tidak mustahil amountnya boleh mencecah sehingga 5-6 angka. Ini belum ditambah dengan CAR BONUS yang juga dalam bentuk CASH yang mana kita boleh menggunakannya sama ada untuk membeli kereta atau pun rumah atau apa sahaja yang kita suka. 

Sebegini banyak insentif yang ditawarkan, mengapa kita tak mahu rebut peluang ini?? Kenapa hanya dibiarkan orang lain sahaja yang merebutnya?? Takkan kita hanya sekadar mahu menjadi pemerhati sahaja sedangkan orang lain, bangsa lain sudah begitu maju ke hadapan?? Sampai bila kita hanya ingin berada di takuk lama?? Dengan keadaan ekonomi yang semakin tinggi inflasinya, anak-anak yang semestinya memerluka banyak duit di masa hadapan, asset terutama rumah yang semakin melambung tinggi hargaya, maka sememangnya inilah masa yang terbaik untuk kita mengumpul sebanyak mungkin CASH demi kesejahteraan keluarga kita di masa hadapan....

Malah, tidak mustahil untuk kita mencapai segala impian yang kita ada di waktu muda ini sekiranya kita mempunyai CASH yang berkepuk-kepuk di dalam bank, dan CASH tersebut datangnya dari hasil usaha titik peluh kita sendiri. Pasti ianya mejadi satu kepuasan yang tak terhingga buat kita semua. 
Jadi, apa yang anda tunggu lagi...Sertai kami untuk merebut KESEMUA CASH BONUS yang disediakan khas untuk pengedar-pengedar Shaklee sahaja...Jangan sekadar mejadi pemerhati, sebaliknya jadilah antara yang MEREBUT dan BERJAYA dalam mendapatkan kesemua ini. Tetapi harus diingat, kita perlu berusaha juga untuk mendapatkannya kerana KEJAYAAN TIDAK DATANG BERGOLEK begitu sahaja....

**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 


fb : www.facebook.com/hani.zaha.7

fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397




TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment