Saturday 30 March 2013

DREAM BIG vs Hangat-hangat Tahi Ayam

Saya ni bukan lah jenis orang yang suka bermimpi-mimpi sesuatu yang besar....

saya lebih suka ikut je flow...kalo teringin, baru usaha dapatkan, tapi KEBANYAKKANNYA hanyalah hangat-hangat tahi ayam je...kadang dapat, kadang dilupakan begitu saja huhuhu sedeykan.... ^_^"

dream big with shakleetapi, lately, saya termimpikan sesuatu yang sangat BESAR...sesuatu yang saya memang NAK SANGAT.....sesuatu yang saya MESTI DAPATKAN dalam tahun ni juga....

oleh itu, mulai bula April ni, saya akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai MIMPI itu....bagaimana caranya saya sebagai surirumah sepenuh masa ingin merealisasikan impian tersebut?? Alhamdulillah Allah telah temukan saya dengan kumpulan bussiness yang telah saya join sejak Oktober tahun lepas.

team work in shakleeBusiness ini sangat bagus begitu juga kumpulan yang saya join ini. Kami bekerja sebagai satu kumpulan malah adakalanya sebagai keluarga walaupun tak pernah berjumpa antara satu sama lain. Masing2 saling membantu, berbincang sebarang permasalahan yang timbul, bersama2 mencari solusi, malah diberi tunjuk ajar oleh mentor@mommy yang bertindak sebagai ketua kumpulan. Namun begitu, setiap ahli kumpulan itu menjalankan business mereka sendiri, bekerja untuk diri sendiri malah merancang & berusaha sendiri untuk menaikkan & memajukan business mereka. dan bukanlah bekerja untuk leader mereka itu tadi.

Walaupun secara luarannya business yang saya sertai ini dikenali oleh orang ramai sebagai Multi-Level Marketing (MLM) business, tapi saya tidak pernah rasa ditekan oleh ketua saya untuk membuat business untuk mereka, sebaliknya saya sentiasa dibantu untuk memajukan business saya sendiri oleh leader itu tadi. Nampakkan perbezaannya.

Berbalik kepada cerita tentang DREAM BIG tadi, inshaAllah tahun ni saya yakin saya akan dapat capai MIMPI tersebut melalui BUSINESS yang saya jalankan secara separuh masa ini sebagai seorang SURIRUMAH sepenuh masa. Siapa kata suri rumah hanya tahu menjaga rumah & anak2 saja....Dah ramai suri rumah yang dalam kumpulan kami ini yang berjaya meraih pendapatan 5angka, malah lebih besar dari gaji bulanan suami mereka.

dream big with shakleeJika anda seorang SURIRUMAH, ingin mendapatkan PENDAPATAN mencecah 5 ANGKA dengan menjalankan business seraca PART TIME, ingin bebas dari BEBAN KEWANGAN, jom sertai saya & kumpulan saya. Segala bimbingan diberikan secara PERCUMA. Modal serendah RM75 je, x payah simpan stok banyak2, x payah susah2 cari orang dan yang paling best kita akan merasa HUBUNGAN yang LEBIH RAPAT DENGAN ALLAH lepas ni.


Jom ubah diri kita hari ini juga dan mulalah berMIMPI BESAR & capailah MIMPI tersebut secepat mungkin.

**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment