Wednesday 6 February 2013

Cabaran Kurus Dengan OmegaGuard

Sejak dah beranak 2 ni, berat badan naik melampau-lampau. Kena plak BF anak, lagi la naik. Mana x naik, asek makan je...alasannya menyusu anak huhuhu....tapi orang cakap menyusu anak ni senang kurus.. Malangnya diriku x kena impak itu huhuhu...sedeyyyyy

So bila dengar SHAKLEE ada program tuk kurus, rasa seronok gilos...maknanya Shaklee ni bukan la terkenal sbb set menyusu 3M dia tu je...(excelly saya x tau pun pasal set 3M ni sebelum ni hohoho). Lantas ku google sana, ku google sini, dan tadaaa...tu dia kuar macam2 pasal program kuruskan badan ni...
kurus bersama cinch shake shaklee
Ni lah salah satu poster mengenainya..Yang bestnya, Shaklee punya program ni bukan saje menguruskan, malah membentuk badan yang telah dikuruskan itu. Yelah, masa gemuk, kulit abis strecth suma kan sbb nak tampung lemak-lemak tambahan tu. So bila dah kurus, dah x de lemak, kulit pun mula la menggeleber..iskk gile x cun huhuhu...so kat sini la yang bestnya program diet Shaklee ni. Sebab tu la dia namakan SHAPE-UP PROGRAM...kira 2 dalam 1 la...

So saya pun stat la amik CINCH COKLAT, LECITHIN, ALFALFA (bf x bleh amik HERBLAX) n tmbah pulak lagi dengan ESP. minum punya minuM, telan punya telan, kontol punya kontrol, berat mcm tu jugak...mana x nya, mlm mkn lewat, pastu lepak kjap, kmas2, solat suma trus tdo..bummm...haaaa...kan sama macam bunyi badak tu huhuhu. plak tu vitamin makan skip skip, ofkos la x berkesan...

Akan tetapi, saya masih belum berputus asa. Sangat tercabar bila dengar ada yang dapat turun 17kg dlm masa 4 bulan, bleh baca blog Herny kat sini, blog herny , sangat la tercabar...kalo dia yang keje tu bleh buat, nape saya x bleh...semangat terbakar berapi-api...

set 3B kurus shaklee
set Shape Up saya sekarang (",)
Pastu baca plak kat secret Shaklee kami, ada orang bleh turun 2kg lepas amik OmegaGuard. Maka alang-alang bln ni promo OmegaGuard, trus saya grab OmegaGuard sebotol dan bermulalah cabaran 90 hari kurus saya...harap2 berkesan and dapat kesan yang lebih maksimum dalam Shape Up program saya ni...

**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================










2 comments: