Monday 14 April 2014

Promo Ostematrix Kembali Atas Permintaan Ramai

Kalau bulan lepas, ramai kaum wanita yang merembat bercan-can ESP kerana ianya merupakan produk yang telah diwartakan sebagai produk promosi pada bulan lepas, maka pada bulan ini, giliran Ostematrix pula bakal diborong. 

kalsium harian shaklee

Setiap tablet ostematrix mampu membekalkan sehingga 250mg kalsium kepada badan kita. Jadi, pengambilannya sehingga 4 biji sehari (max) adalah sangat menepati keperluan kalsium yang diperlukan oleh badan setiap individu. Tabletnya yang bersaiz sederhana sangat mudah ditelan oleh semua individu.

Apa yang membezakan pil ostematrix ini dengan pil-pil kalsium yang lain adalah, ianya turut diperkaya dengan Vitamin D, magnesium, boron dan dll lagi yang membantu badan menyerap kalsium dengan maksimum tanpa ada sebarang pembaziran atau pun kebarangkalian ianya bertukar menjadi batu karang akibat ketidak mampuan tulang menyerapnya.

Selain itu, manfaat lain ostematrix ini adalah, ianya mampu membantu masalah sembelit yang sering dihadapi oleh ibu hamil/yang baru lepas bersalin. Ramai yang telah mencuba dan sangat berpuas hati, malah tidak perlu lagi menahan selera makan semta-mata risau tidak dapat membuang air besar. Disebabkan itu, ostematrix adalah salah satu vitamin yang wajib dan sangat disyorkan diambil oleh 2 golongan ini dan turut dimasukkan ke dalam set mengandung dan set bersalin Shaklee.

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Ostematrix di bulan ini sementara promosi masih berjalan dan sementara stok masih ada. Anda pasti tidak akan menyesal. Dapatkan sebotol dahulu jika anda tidak yakin dengan hasilnya dan saya psti anda akan segera mendapatkan beberapa botol lagi selepas mencuba kerana hasilnya sememangnya boleh dipercayai dan telah pun terbukti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....

tambah pendapatan dengan shaklee malaysia

No comments:

Post a Comment