Saturday 19 April 2014

Banyak Yang TAK ADA Dalam Prosante Shaklee Ni

Sebelum ni, tak pernah terfikir pun nak cuba set penjagaan rambut Prosante Shaklee ni. Dok la beli shampoo yang jual kat kedai tu kan.. Tapi sejak mengandung ni, saya mula rasa tak sedap hati pulak bila dok ekspose diri pada bahan-bahan yang penuh dengan bahan kimia ni. Walaupun hanyalah sekadar shampoo, tetapi tahukah anda, jika shampoo tersebut mengandungi bahan kimia, sedikit demi sedikit ianya boleh meresap masuk ke dalam badan kita dan ianya boleh membahayakan kesihatan diri dan juga bayi yang dikandung.

prosante shampoo shaklee

 Oleh itu, 2 bulan lepas, saya pun try la beli salah satu shampoo yang terdapat dalam rangkaian Prosante ni. Asalnya beli shampoo jela, sebab tau dah diri ni bukannya jenis rajin nak tepek conditioner bagai. Lagipun rambut saya dan ahli keluarga yang lain tak la ada apa-apa masalah yang teruk. So saya pun beli lah sebotol Purifying Shampoo.

prosante shampoo shaklee

Apa yang menariknya tentang shampoo ini. Shampoo ni dapat membantu membersih dengan lengkap dan mendalam untuk menghapuskan kotoran dan pembentukan minyak tanpa menanggalkan rambut atau kulit kepala mahupun melunturkan warna rambut. Jadi, kita anda sering mewarnakan rambut, shampoo ini sangat baik sebab ianya tidak sekali-kali melunturkan warna rambut anda itu. Best kan.....

Rangkaian Prosante Shaklee ini banyak sangat benda yang TAK ADA di dalamnya, antaranya :
  • Tiada Natrium Lauryl Sulfat (SLS) / Natrium Laureth Sulfat (SLES)
  • Tiada Cocamide DEA / Lauramide DEA
  • Selamat untuk semua jenis rambut, walaupun diwarna atau dirawat bahan kimia
  • Keseimbangan pH
  • Tidak mengandungi minyak yang menyebabkan tersumbat
  • Tiada Propilen Glikol
  • Tiada Quaternium 15
  • Tiada bahan pengawet "Penderma Formaldehyde
  • Tiada warna atau bahan pewarna
  • Tidak mengeringkan , tidak menanggalkan rambut
  • Diuji oleh ahli dermatologi
  • Diuji secara klinikal
  • Tidak menyebabkan folikel rambut tersumbat
  • Tidak diuji ke atas haiwan 
Jadi, ianya memang sangat selamat untuk penggunaan seisi keluarga. Malah, ianya juga menjimatkan dan tahan lama. Yang paling best, bila anda beli set ni, anda juga akan dapat point dan bolehlah dikumpulkan sehingga hujung bulan. Siapa tahu anda bakal mendapat bonus daripada pembelian produk Shaklee sepanjang bulan tersebut, dengan syarat anda adalah ahli.
 
Apakah hasil yang boleh diperolehi selepas menggunakan set Prosante ini? Menurut kajian dan juga pengalaman daripada mereka yang telah menggunakannya, hasil yang boleh dilihat dan dirasai adalah :
 
1- kurangnya keguguran rambut sewaktu bersikat : jumlah rambut yang kurang gugur mencapai sehingga 65%
2- kurang perpecahan : jumlah rambut yang mengalami pepecahan dikurangkan sebanyak 73%
3- rambut menjadi lebih tebal : 61% pengguna mendapati rambut mereka menjadi lebih tebal dan lebat selepas penggunaan shampoo ini
4- rambut bervolum/beralun : 55% pengguna menyatakan peningkatan yang ketara dalam jumlah rambut mereka
 
Jadi, sampai bila anda nak dedahkan diri anda kepada bahaya bahan kimia sedangkan anda mempunyai pilihan untuk hidup dengan lebih selamat dan sihat? Bertukar lah kepada rangkaian shampoo Prosante Shaklee untuk rambut yang lebih cantik, lebih tebal, dan lebih sihat untuk jangka masa yang panjang.
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....
 
 
jana pendapatan dengan keahlian shaklee

 

No comments:

Post a Comment