Thursday 17 April 2014

Tips Bangun Dengan Segar Setiap Pagi

Adakah anda biasa merasa seperti ini setiap kali bangun dari tidur pada setiap pagi?
  • liat untuk bangun
  • rasa tidak segar dan lesu
  • badan lenguh-lenguh
  • mengantuk akibat tidur malam yang tidak lena
  • dan yang seumpama dengannya
Mengapa anda merasa begitu sedangkan anda telah tidur hampir 6 jam pada waktu malam? Bukankah ianya satu jangka masa rehat yang cukup lama? 
 
Besar kemungkinan, anda telah tidak mendapat waktu rehat yang berkualiti. Berkualiti dalam erti kata, badan anda sebenarnya tidak berehat dengan sepatutnya dalam jangka masa 6 jam tersebut. Apakah puncanya? 
 
Terdapat pelbagai sebab. Antaranya mungkin kerana anda terlalu banyak berfikir sebelum tidur, atau anda terlalu letih, atau mungkin juga anda menghidapi penyakit insomnia atau sebab-sebab yang lain. Keadaan ini jika dibiarkan berlarutan dan tidak dirawat dengan segera, mampu mengundang kepada permasalah yang lebih besar kepada diri anda dan memberikan kesan yang buruk ke atas prestasi kerja anda.
 
kalsium ostematrix shakleeJadi, segeralah merawatnya sebelum keadaan menjadi lebih parah atau tidak terkawal. Satu tips yang sangat mudah yang kini sering diamalkan adalah dengan mengambil/menelan ostematrix Shaklee sebelum tidur. Hanya dengan menelan 2-4biji pil ostematrix ini setiap malam, anda akan mampu berehat dan tidur dengan lenanya pada malam tersebut. Malah anda akan bangun dengan segarnya pada keesokan harinya tidak kiralah walaupun anda sebenarnya tidur hanya untuk 4-6jam sahaja.
 
Bagaimanakan ostematrix ini membantu anda berehat pada waktu tidur anda? Kandungan magnesium yang terdapat dalam setiap pil ostematrix ini. Magnesium ini mampu menggalakkan penyerapan dan penyimpanan kalsium sekaligus membantu merehatkan otot-otot kita. Apabila otot kita semua dapat berehat dengan baik, maka badan juga akan dapat berehat seterusnya kita secara keseluruhannya akan mendapat rehat yang secukupnya dan berkualiti. Maka dengan ini, kita akan mampu bangun pada setiap pagi dengan segarnya untuk memulakan segala pekerjaan kita untuk sepanjang hari.

Bonus juga : ostematrix ini mampu membantu melawaskan perut anda. Sekiranya anda sering menghadapi masalah untuk membuang air besar, adalah sangat disyorkan supaya anda mengambil ostematrix ini. Anda pasti akan dapat merasai perbezaannya walaupun sekadar mengambil 2 biji ostematrix sahaja sebelum tidur. Mudah bukan??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....
 
jana pendapatan dengan keahlian shaklee
 
 

No comments:

Post a Comment