Monday 21 April 2014

Oprah Bagi Percuma Set Kebersihan Shaklee

Time dalam pantang lepas bersalin arshaf dulu, tiap-tiap hari saya tengok rancangan Oprah ni. Sambil bertangas, sambil layan tv. Masa tu, arshaf kat hospital, so memang ada masalah untuk diri sendiri..Tapi buat sendiri kat rumah jela, guna rice cooker dan selimut....Best..Saya suka bertangas..Membantu menyegarkan badan, selain melancarkan dan membanyakkan susu badan sebab semua saluran darah dalam badan berjalan lancar dan tak de blockage. 

Boleh dikatakan dalam setiap episod rancangan ni, mesti ada suprise yang disediakan oleh Oprah. Pernah sekali Oprah hadiahkan sebijik kereta untuk setiap penontonnya...Kereta apa tah, tak ingat, tapi rasanya macam Volkswagen kalo tak silap. Time tu berangan la jugak, kalo dapat sebijik memang best giler la...Tiap hari cerita dengan en asben betapa bestnya jadi kaya macam Oprah tu. Bila masa je boleh bagi hadiah ke, derma ke n tak kisah la berapa pun nak bagi sebab duit dah banyak sangat.

bersih dengan shaklee
Dalam salah satu episod tu, Oprah telah bercerita tentang produk kebersihan Shaklee. Tetamu jemputannya tak lain dan tak bukan ada Mr Roger Barnett dan isteri. Mereka bercerita tentang bagaimana pertama kali mereka boleh terjebak dengan Shaklee ni. Semuanya adalah disebabkan kesihatan anak mereka yang terjejas akibat daripada penggunaan bahan kimia dalam kehidupan seharian. Namun, selepas mereka mencari dan mencuba Shaklee, mereka dapat merasai kesannya yang sangat positif. Malah sejak itu, mereka tidak berpaling lagi, dan yang paling best, mereka terus membeli Shaklee dan menjaganya sehingga sekarang bagi memastikan rangkaian produk Shaklee sentiasa terjamin kualitinya dan bebas dari bahan kimia dan sebagainya.

Ikuti sedutan daripada episod ini dan anda pasti akan dapat rasakan betapa bestnya rangkaian produk Shaklee ni sehingga anda rasa nak terus beli....Nanti hubungi saya ye untuk pembelian, dan saya akan ajar cara bagaimana untuk anda berjimat banyak dengan setiap pembelian produk Shaklee ini....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....

jana pendapatan dengan shaklee
 

No comments:

Post a Comment