Wednesday 11 March 2015

Suami Pun Mampu Buat Banyak Kerja Macam Isteri, Cuma...

Cuma ianya akan masa berjam-jam la...Sebabnya, biasa orang lelaki ni akan buat satu keje je dalam satu masa. Jaranggggg sangat saya jumpa orang lelaki yang boleh buat beberapa kerja rumah seperti masa, jaga anak, basuh pinggan dalam satu masa....Paling biasa saya tengok, kalo ada 2 anak pun, jarang anak-anak tu dimandikan serentak. Mesti mandikan one by one...Ataupun, kalo mandi serentak, anak-anak tu mandi sendiri je sebenarnya...Si ayah ni standaby kat luar toilet tu....

(Ini en asben saya la.....dan juga orang-orang lelaki dalam keluarga saya.....)

suami jadi surirumah
si ayah jadi surirumah??? wow....
 Tapi...

Kenapa ek orang perempuan ni boleh dan lebih suka buat banyak sekali keje dalam satu masa. Sambil suap anak, kadang boleh dok layan pm customer, boleh lagi update blog, boleh lagi sembang dengan anak sorang lagi dan macam-macam lagi....Memang ibarat sotong sungguh la kadang tu kan....

Tak percaya? Meh dengar cerita dari akak chantek ni.....



Kesimpulannya, kaum wanita yang super hebat ni, mampu membuat pelbagai kerja dalam satu masa. Jadi, kenapa tak manfaatkan keupayaan itu untuk menjana pendapatan untuk keluarga demi kehidupan yang lebih selesa? Tak semestinya menjadi surirumah bermaksud kita hanyalah sekadar duduk dirumah dan jaga anak sahaja....

Surirumah sebenarnya mampu membuat lebih daripada itu. Dengan jadual yang betul, bimbingan yang secukupnya, keinginan yang meluap, surirumah mampu membantu menjana pendapatan untuk keluarga, malah ada ramai sebenarnya surirumah yang kini adalah "jutawan". Bukan setakat itu sahaja, pendapatan mereka sebenarnya lebih banyak berbanding suami, dan ada juga yang telah dapat membantu suami supaya berhenti bekerja dan hanya bekerja dari rumah sahaja seperti mereka..

Tak percaya???

Apa kata anda sertai kami di iReach Family...Segala yang saya perkatakan di atas anda akan dapat saksikan, dan jika anda mempunyai passion yang tinggi untuk berjaya, anda boleh lah mengambil langkah pertama dengan menyertai kami sebagai Shaklee Independent Distributor (SID). Saya pasti, anda tidak akan menyesal....

Hubungi saya dengan segera jika anda betul-betul mahu berubah dan mahu keluar dari kepompong anda yang tahap biasa-biasa je tu....

shaklee kerteh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Tertekan dengan kenaikan harga barang dan kos sara hidup? Apa kata anda sertai kami untuk menjana pendapatan secara sambilan, tanpa modal yang besar. Hubungi saya untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut....
 
agen shaklee kemasik

No comments:

Post a Comment