Monday 23 September 2013

WAHM dan Faedah 3C Bersama Shaklee

Shaklee berkesanRamai yang meminati Shaklee kerana produknya bermutu, kualitinya terjamin, ada research paper untuk setiap produk yang dihasilkan malah bahan-bahan yang digunakan sememangnya diekstrak dari bahan yang semulajadi. Shaklee juga terkenal disebabkan keberkesanannya dan kemesra alam bagi setiap produk, dan disebabkan itulah ramai yang berlumba-lumba untuk menjadi ahli Shaklee.

Selain boleh mendapatkan setiap produk pada harga ahli yang sememangnya murah dalam 15-20% daripada harga pasaran, Shaklee juga menjanjikan beberapa faedah lain. Faedah-faedah ini dikenali sebagai faedah 3C iaitu C-Cash, C-Convention dan C-Car bonus.
TETAPI....

shaklee 3C opportunity
Harus diingatkan.... Untuk melayakkan anda mendapatkan 3C ini, bukan sekadar goyang kaki sahaja. Usaha harus ada, amalan rohani mesti dipertingkatkan dan diamalkan setiap hari, hubugan sesama manusia dan Allah haruslah sentiasa digilap dan sentiasa cekal untuk mengahadapi segala halangan dan dugaan. Namun, ujian dan rintangan ini sebenarnya SANGAT SENANG untuk dihadapi, yang penting NIAT mesti betul...☕☕☕

Ok, jom kita tengok dengan lebih lanjut apa yang ada dalam 3C ini...

bonus dari pelbagai bahagian1- Cash : ini adalah terdiri daripada bonus yang diterima apabila anda berjaya mencapai jualan mengikut peratus yang ditetapkan oleh Shaklee. Bonus ini bukan semata atas jualan yang anda buat sendiri sahaja, tetapi juga turut merangkumi jualan keseluruhan yang dibuat oleh kumpulan anda. Sekiranya anda bekerja keras bersama 'anak-anak' dalam kumpulan anda, maka banyakla habungan yang akan anda terima. Ada juga bonus diatas bimbingan yang anda berikan kepada 'anak-anak' anda ini.

2- Convention : percutian bertaraf 6 bintang disediakan kepada anda sekiranya anda mampu mengumpulkan point seperti yang ditetapkan oleh Shaklee. Terdapat 3 pilihan untuk percutian ini, satu adalah percutian di dalam Malaysia, satu lagi adalah percutian ke luar negara dan yang terakhir adalah pakej mengerjakan umrah dan lawatan ke negara yang terpilih. Kesemua perbelanjaan adalah ditanggung oleh Shaklee, malah anda juga boleh membawa suami dan anak-anak sekiranya point anda mencukupi.

car bonus shaklee3- Car : anda juga mampu membeli kereta hanya dengan mengumpulkan point sahaja di dalam Shaklee ini. walaupun ianya dinamakan car bonus, tetapi bukanlah bermaksud anda akan menerima sebiji kereta, sebaliknya anda akan menerima duit yang mana duit tersebut bolehlah anda gunakan untuk membeli kereta ataupun barangan lain yang anda suka. Ianya tertakluk kepada diri anda sendiri.  

Macam mana? Seronokkan berbusiness Shaklee ni. Selain dapat membantu lebih ramai lagi orang mendapatkan kesihatan yang lebih baik, kehidupan yang lebih bahagia dan cerdas, anda juga mampu mencapai impian anda. Kan seronok macam ni....Membantu dan memberi, semestinya impian setiap orang kan...

Bila dah berjaya capai kesemua 3C ini, semestinya anda mampu menyediakan apa sahaja permintaan anak-anak, dan yang paling best, mampu menghulurkan sejumlah wang kepada ibubapa setiap bulan tanpa perlu berkira-kira lagi. Jadi, apa yang anda tunggu lagi?? Sertai kami untuk masa depan yang lebih cemerlang dan sihat...Hanya dengan modal serendah RM75 (SM) dan RM85 (SS)  anda mampu menjana pendapatan berkali ganda banyaknya, Insha Allah...( ⌣́,⌣̀)\(^◡^ ) 
**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================
 

No comments:

Post a Comment