Tuesday 22 October 2013

Cantik Dari Hujung Rambut Sehingga Ke Hujung Kaki Dengan Vitamin C Shaklee

Dia mai dah....Dia mai dah...

Sepanjang minggu lepas, iaitu dalam minggu hari raya Aidiladha, saya tak sempat la nak mengonline sangat or mengecheck facebok mahupun blog sebab raya kan...lagi pun dok ke sana sini, so memang tak sempat la. Tapi hari khamis lepas, tetiba terdetik hati nak mengcheck latest posting kat secret group Shaklee saya, dan taadaaa...tergezut ai...rupanya vitamin C 500mg yang dinantikan selama setahun tu dah mula diposkan kepada mereka-mereka yang membuat pre-order pada tahun lepas. Tu dia...setahun bar ianya muncl kembali, punya la lama.

Saya pun mulala pasang angan-angan, mesti saya punya pun ada gak ni sebab saya ada gak buat pre-order 5 botol time tu (sikit jela sebab bar berjinak-jinak nak berbusiness time tu hihihi). Dan bila balik Kerteh, tengok ada notis barang dari Gdex. Besoknya, tanpa menunggu lama, terus saya g Gdex dan Alhamdulillah, sampai juga akhirnya Vitamin C 500mg saya yang dinanti-nanti...♥(ˆ⌣ˆԅ)
vitamin c 500mg shaklee
Tapi bila dikira-kira orang yang dah dok booking dengan saya sejak setahun lalu, tak cukup la plak. Habis licin 5 botol Vitamin C ni. Tak pe, ok je, mesti Shaklee akan announce tak lama lagi plak penjualan Vitamin C ini kan. Dan ternyata sangkaan saya tepat...chewah...

Semalam, tengah dok sembang kat group whatsapp group Cheese, tetiba dapat sms dari Shaklee :

RM0.00 Shaklee : Vita-C is available now.

Pendek je sms dari Shaklee kali ni. Bila gini je smsnya makanya Vitamin C ni dah available untuk dibeli dan yang paling best, TIADA limit pembelian, cuma kalo stok dah habis, tak dapat dah la nak jual kan...tu je syaratnya....

Maka dengan lajunya saya terus minta tolong upline saya yang memang dah standby kat branch Shaklee Kota Bhar untuk tolong belikan. Punya la risau sebab takut sangat tak sempat beli. Yelah, takkan la nak hampa kan permintaan begitu ramai peminat Vitamin C ni kan...yang dah menunggu berbelas bulan. Alhamdulillah, dah 10 botol. Lepas tu bila kira-kira balik order, tak cukup 10 botol. Nak order kat branch lagi, upline dah balik pulak. So saya try order online. Alhamdulillah dipermudahkan juga. Dapat lagi 10 botol Vitamin C 500mg ni. Cukup lah untuk memenuhi permintaan pelanggan-pelanggan dan diri sendiri hihihi....
vitamin c 500mg shaklee

Dengar ceritanya, kat branch Kota Bharu tu, semalam stok Vitamin C ni sampai kat situ dalam pkul 11pagi, pkul 3petang licin habis sebotol pun tak tinggal. Kat branch Penang plak, ada la lagi stok sampai petang, tapi rasanya malam tu licin dah kot. Kat Head Office Empire Subang pulak, orang beratur sampai ke luar office Shaklee semata-mata tak nak ketinggalan. Punya la fenomena Vitamin C 500mg ni, sampai ramai sangat tak nak ketinggalan.

Mengapa jadi macam ni? Kenapa laku sangat macam pisang panas Vitamin C 500mg Shaklee ni? Nanti saya cerita ye..Ada kisah disebalik fenomena ni sebenarnya. Tapi yang pasti, jika anda sememangnya seorang yang mementingkan kesihatan dan kecantikan, anda patut dapatkan sebotol Vitamin C 500mg Shaklee ni juga kerana ianya memang banyak kebaikan. Malah saya sendiri telah mengalaminya, seperti yang saya ceritakan di dalam entry yang lepas.

Jangan ketinggalan, jangan tengok je, jangan dok tunggu, hubungi saya segera dan dapatkan Vitamin C 500mg anda hari ini juga. Anda pasti akan dapat merasai dan melihat perubahan pada diri anda apabila anda mengamalkannya. Ianya SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI, jadi tiada apa yang perlu dirisaukan. Hubungi saya SEKARANG.....
**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment