Tuesday 5 February 2013

Omega oh Omega lalalala.....

Sementara tunggu masa nak g pickup blong n adik acad tdo, curik masa kjap nak citer pasal OmegaGuard...

Rasanya semua dah tau bulan ni Shaklee promo OmegaGuard buy 6 free 1 kan...agaknya apa lg yg free dengan package ni???  Jom baca lagi..

1- FREE 1 botol OmegaGuard (ofkos la, kan dah cakap kat atas td hehehe)
2- FREE membership Shaklee (worth RM75, banyak PENJIMATANNYA tu...)
3- FREE CASH BONUS next month (dalam RM30+, lepas la buat beli toys untuk anak)
4- yang paling bes sekali (saje letak kat 2nd last), ID anda akan digunakan untuk beli omegaguard ni, anda TRUS dapat POINT, dapat pulak HARGA MEMBER..
5- last but not least, tapi ini rahsia...., SPECIAL GIFT khas untuk anda... hanya customer yang beli dengan saya je dapat SPECIAL GIFT ni... *wink, wink*

Agaknya tau x apa itu Omega 3 & kenapa ianya penting??

Omega 3 tergolong dalam kumpulan asid lemak tak tepu yang penting (essential unsaturated fatty acids) yang mempunyai ikatan karbon-karbon berkembar pada kedudukan n-3 iaitu pada hujung methyl dalam molekulnya. Oleh kerana itu ia digelar Omega 3. Asid lemak mempunyai minyak-minyak penting yg diperlukan untuk menjamin kesihatan kerana tubuh kita tidak dapat menghasilkannya sendiri. Malah, ia juga boleh mengakibatkan kegagalan untuk berkembang, melainkan asid lemak ini hadir di dalam makanan yang diambil.


Omega 3 ni terdiri dari 3 jenis asid lemak iaitu DHA, EPA & ALA dan sebab tula ianya dipanggil Omega 3.

Asid lemak Omega-3 adalah asid lemak yang penting, yang mana tubuh kita tidak dapat menghasilkannya dan kita boleh maut sekiranya tubuh tidak menerima Omega-3 untuk jangkamasa yang lama. Walaupun sebelum kita dilahirkan, kita telah menerimanya melalui tali pusat di dalam rahim. Sehinggalah beberapa bulan seterusnya kita terus menerima asid lemak ini melalui susu ibu. Para penyelidik telah menemui bahawa Omega 3 dapat membantu merendahkan kadar lemak trigliserida dalam darah yang dibina di Arteri-arteri (salur darah) dan  yang menyebabkan serangan sakit jantung.

Nanti saya sambung lagi tentang OmegaGuard Shaklee yang best ni ya...Got to go now...

promosi omegaguard shaklee

**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================



No comments:

Post a Comment