Thursday 7 February 2013

Bahana Ubat Kurus Yang Tak BerSijil

Baca tajuk ni je dah rasa takut. Sebab pe? Sebab banyak orang sekarang yang nak kurus melalui short cut.  Camne yang dikatakan short cut?

1- beli ubat kurus yang ada jual kat pasaran tanpa cek btul2 kandungannya
2- terpedaya dengan testimoni tentang sesuatu prduk dan percaya bulat2 tanpa membuat sebarang semakan
3- terlampau berkira, i.e. sanggup beli produk tuk kurus yang murah, asalkan berkesan dalam jangka masa pendek, tapi memudaratkan di masa hadapan. tak salah kalo kita menyimpan dulu, sambil mengkaji sesuatu produk dan kemudian membelinya apabila sudah betul-betul yakin dengan keberkesanan & kandung bahan yang digunakan.

Hari ni saya terbaca 1 artikel mengenai produk kurus yang merbahaya. Jom kita sama-sama baca keratan akhbar ini. Camne? ada rasa pape tak bila baca artikal ni? Kalo tak de rasa pape, saya tak tau la nak cakap pe, maybe anda adalah kategoori yang memang tak kisah langsung, asal redah je huhuhu

Sebab tula walaupun berat saya makin naik, saya tak ambil apa-apa produk pelangsingan sebab:

1- saya BF anak, so saya risau akan impact ubat tu pada anak saya sebab setiap apa yang saya makan akan disalurkan kepada anak saya
2- saya takut dengan kesan-kesan sampingan produk-produk yang tak diiktiraf ni
3- saya mementingkan keHALALan dalam setiap produk/barangan yang saya ambil esp yang berkaitan dengan makanan

kurus bersama shaklee dengan sihat

Semua orang nak kurus, tapi bukan sampai ketahap begini. Ini dinamakan kurus yang tak sihat.

Namun kini, saya tak perlu risau lagi sebab saya dah jumpa produk kurus yang diyakini selamat untuk BF mom, diperbuat dari bahan yang semulajadi dan konpem selamat, mendapat sijil halal antarabangsa yang diiktiraf oleh JAKIM dan memang berkesan (yang penting mengikut aturan makan yang disediakan), dengan izin dari-Nya jua.

So x lama lagi, harap-harap saya akan jadi macam dalam gambar  ni hehehe
Mungkin ada yang tertanya, mahal ke produk pelangsingan SHAKLEE ni. Honestly, saya cakap, ianya TAK MURAH, tapi.... ia juga TAK MAHAL. sebab pe? sebab setiap supplemen yang diambil bleh tahan sehingga 1-2 bulan. even ada yang bleh tahan sampai 4 bulan!!! kalo rasa belum mampu nak borong sekaligus setiap produk tu, tak pe, bleh beli 1 or 2 dulu. lepas tu tambah beli setiap bulan. ok kan?

Ingin tahu lebih lanjut mengenai bagaimana setiap satu produk ni berfungsi pada badan kita? Akan saya kupaskan dalam entry seterusnya. Tapi kalo nak tahu lebih cepat, sila PM saya @ 0192826397 laju-laju ye.. (*,^)



**serta group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================


No comments:

Post a Comment