Sunday 20 January 2013

Energizing Soy Protein Shaklee Pembekal Tenaga Berpanjangan

esp shaklee nongmo


Assalamualaikum...

Energizing Soy Protein oh Energizing Soy Protein...lalalalala...

ari ni jom kita bercerita tentang Energizing Soy Protein..

rasanya ramaiii dah yg tau pasal Energizing Soy Protein ni.. kebaikannya, kebestannya, keburukannya dan sebagainya...

dan ramai yang dah cuba n jatuh cinta dengan Energizing Soy Protein sampai repeat order Energizing Soy Protein bercan-can lps abis stok kat umah...saya sendiri pun personally masuk ni dah 2 can Energizing Soy Protein saya consume. kepuasan memang terasa tu yang sampai sanggup kumpul duit nak beli lagi lepas abis 1 can hehehe.. 

Jom kita tengok apa sebenarnya Energizing Soy Protein ni...

Energizing Soy Protein ni diperbuat dari kacang soya yang terpilih dan merupakan kacang soya yang non-GMO. Apa maksud non-GMO? maksudnya..."non-Genetically Modified Organism". maksudnya lagi...kacang soya yang digunakan tuk buat Energizing Soy Protein ni adalah kacang soya yang terbaik yang tidah diubah sifatnya dan tidak ditambah apa-apa. dalam erti kata lain, ianya adalah kacang soya yang tulen. Kacang-kacang soya ini juga dicuci dengan menggunakan air bagi mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi menjamin khasiatnya. 1 can Energizing Soy Protein yang seberat 850gm ni, mengandungi 30kg kacang soya...fuhhh..banyaknya....sebab tu lah Energizing Soy Protein ni terkenal sebagai supplemen yang membantu menyumbang tenaga yang bertahan lama dalam badan kita.

Energizing Soy Protein juga merupakan one and only supplemen dalam pasaran sekarang yang mampu memberikan 9 asid amino penting yang tidak dapat disediakan oleh badan manusia. Selain itu, Energizing Soy Protein juga diperkayakan dengan 5 sumber vitamin & 4 sumber mineral. Ianya juga sesuai untuk semua peringkat umur, dari kanak-kanak sampai la warga emas.

Energizing Soy Protein ni memang la sangat kayaaaaa dengan protein. Kenapa agaknya badan kita perlukan protein yang banyak? protein sangat diperlukan oleh badan kita untuk membentuk organ-organ dan tisu-tisu dalam badan kita yang sangat penting, yang mana ianya merupakan komponen utama dalam badan manusia. Sekiranya tisu & organ kita tidak sihat, maka seluruh sistem badan kita akan turut merasa tidak sihat. Ini akan menyumbang kepada kelemahan dalam sistem imunisasi kita dan masalah-masalah lain yang berkaitan hormon, penghadaman, fungsi organ dan sebagainya.

Energizing Soy Protein ni sesuai untuk siapa? Jom tengok gambar ni...

Manfaat ESP shaklee
Energizing Soy Protein ni bukan hanya untuk wanita sahaja, lelaki pun sesuai. Sebab ramai dah orang lelaki sekarang yang turut mementingkan kesihatan dalaman & luaran. Bukan kerana faktor kecantikan sahaja tapi lebih kepada faktor kesihatan memandangkan keadaan persekitaran kita yang tidak sesihat zaman dulu.

Apakah manfaat Energizing Soy Protein? Selamatkah Energizing Soy Protein ni kepada buah pinggang? resepi Energizing Soy Protein dan sebagainya saya akan kongsikan dalam entry seterusnya...Entry ni dah panjang sangat, nnt x larat nak baca hehehe..

Jumpa lagi dalam next entry ya... (*,^)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan....

pengedar shaklee kerteh

No comments:

Post a Comment