Tuesday 27 February 2018

Youth Skincare Terbaru daripada Shaklee

Assalamualaikum......

pengedar youth shaklee kemasek kerteh kemaman terengganuBuat julung-julung kalinya Shaklee bakal memperkenalkan YOUTH Skincare Shaklee Produk Baru yg Bakal Gegar Malaysia yang akan menggantikan Enfuselle dan Nutriwhite. Produk baru ini adalah produk skincare yang inshaAllah lebih baik dari kedua-dua produk tersebut. 

Bestnya YOUTH Skincare Shaklee Produk Baru Bakal Gegar Malaysia ini kerana ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten! Dan yang paling best, semua produk ini mengandungi polifenol yang membantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel 😱😱😱Best kan? Sihatkan kulit dari akarnya.

pengedar shaklee kemaman kemasek kerteh terengganu
YOUTH Skincare Shaklee ini terdiri daripada 6 jenis produk yang sangat amazing. Jom kita tengok apa yang bestnya setiap jenis item yang ada dalam Youth Skincare Shaklee ini.

🌷YOUTH Activating Serum
YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang membantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:
  👍membantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.
  👍mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit.

🌷YOUTH Perfecting Skin Toner
Dengan YOUTH Toner, kulit anda akan kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati (yang menjadikan kulit kusam) dan bebas dari segala pencemaran persekitaran (toksin-toksin). Ia membantu menjadikan kulit kita lebih berseri-seri!

🌷YOUTH Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
Melindungi kulit kita dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini membantu melindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah kita dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.

🌷YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser
Produk 3 dalam 1 ini mengandungi :
  👍pH yang seimbang
  👍Bebas sabun
  👍Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga mengilatkan & menjernihkan kulit.

🌷YOUTH Advanced Renewal Night Cream
Krim malam ini dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu kita sedang tidur. Dengan campuran bahan botani yang sangat best, ia membantu penghasilan kolagen dan elastin yang membuatkan kulit kita kelihatan lebih muda, lebih lembut & halus, dan glowing!

🌷YOUTH Radiance C + E
Formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini membantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga membantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Bestkan produk Youth? InshaAllah Mac 2018 dah ada dipasaran. So korang kalau nak Pre-Order sekarang sangatlah digalakkan, bagi menggelakkan anda menangis di bucu katil akibat stok habis..... 

Jom Pre-Order HARI INI juga....
.
Utk pre-order, whatsapp saja saya disini 👉 http://preordersetyouth.wasap.my/

Follow saya di ig & fb page untuk menjadi antara yang terawal mendapat info yang terkini....😍

Vitamins Kita

No comments:

Post a Comment