Thursday 18 July 2013

Video Hi-Tea Jutawan Shaklee

Dah cerita tentang Hi-Tea Jutawan Shaklee hari tu kan....

Tapi hari tu tengok gambar je, so hari ni nak share video plak...

Bukan dengan niat nak riak atau menunjuk, tapi just nak share yang orang melayu, especially kaum wanita yang bergelar suri rumahtangga kini mampu berjaya dalam business sekaligus menyumbang kepada sumber kewangan seisi keluarga. Terbuktilah sudah bahawa wanita yang selama hanya duduk di rumah, menjaga anak, menguruskan rumahtangga sahaja kini mampu menjana pendapatan yang lumayan.

Apa yang menarik mengenai kumpulan ini juga, ilmu yang diajar bukan sekadar ilmu perniagaan sebaliknya dilengkapkan dan diperkuatkan dengan amalan rohani yang mendekatkan diri kita kepada-Nya. Malah ada kaum wanita yang berubah menjadi muslimah yang lebih baik setelah berkecimpung dalam kumpulan ini (TAPI tiada kaitan dengan ajaran sesat ya...)

Jika anda inginkan perniagaan yang HALAL (walaupun orang memandang serong business MLM), MALU nak berjumpa orang (buat secara online) dan ingin sustain dalam business ini sehingga bila-bila dengan pendapatan yang tetap (bukan dapat income 6-angka ONE OFF SAHAJA), sini lah tempatnya.

Hubungi saya untuk ketahui caranya...

Now time to layan video montage hi-tea...Selamat menonton.... ^__*


 
**sertai group AMAZING STARS kami sekarang juga..terhad kepada 15 orang sahaja untuk bulan ini demi menjamin kualiti leaders yang bakal kami lahirkan**
================================================================
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan mahupun pembelian sebarang produk Shaklee... 
fb : www.facebook.com/hani.zaha.7
fan page : www.facebook.com/VitaminsKita  
email : hani03_00@yahoo.com  
call/sms/whatsapp : 0192826397
TAWARAN HEBAT MENANTI ANDA!!! >_<
================================================================

No comments:

Post a Comment